5 alimente care păcălesc foamea!

Senzația de foame este inamicul numărul unu al siluetelor noastre.

separator

Dar, în timp ce noi suntem alarmante de faptul că atunci când nu mâncăm ne punem în pericol stomacul, specialiștii în nutriție spun că oamenii interpretează deseori greșit senzația de foame ca fiind un semnal că trebuie să își hrăneasca din nou corpul.

Adevărul e, după cum afirmă nutritioniștii, senzația de foame este semnalul pe care corpul îl transmite când arde din propriile rezerve de grăsime și energie și deci, tu atunci slăbești.

Chiar dacă știi aceste lucruri oricum îți vine greu să ții foamea la distanță,  ca să îți ușurez acest proces îți propun, mai jos câteva alimente ușoare ce îți vor tăia din pofta de mâncare!

1. Oul fiert.

Oul fiert este sățios și echilibrat din punct de vedere nutritiv. Când îți este prea foame și nu ai multe soluții la îndemână mănâncă un ou fiert tare cu o bucățică de pâine integrală sau un pesmet din pâne integrală sau eventual fă-ți un sandwich cu un ou fiert tare și puțină brânză. Astfel, foamea dispare repede fără să mănânci ceva nesănătos.

2. Banana.

Este fructul care potolește rapid foamea, pentru că este bogat în glucide, vitamine și minerale benefice corpului tău – fapt ce îl ajută să îți potolească și pofta de dulce.

3. Orezul brun.

Consumă orez brun fiert, preferabil fără ulei, de câte ori senzația de foame te tachinează. Acest aliment este consistent, sățios, bogat în fibre, te ajută și la tranzitul intestinal. Mănâncă-l simplu, făra a-l combina cu proteine animale (carne, lactate, oua) și, evident, nu abuza oricât de foame nu ți-ar fi.

4. Iaurtul.

Iaurtul potolește rapid senzația de foame chiar dacă e consumat în cantități mici. Este hrănitor și are substanțe nutritive ce sunt absorbite rapid în organism. Iaurtul te ajută foarte mult, îndeosebi seara, dupa ora 19, dacă vrei să îți menții silueta și să nu mai mănânci nimic după această oră. Dar, dacă foamea nu îți dă pace, mănâncă un iaurt fragmentat în porții mici, din când în când, pe durata serii și te vei culca cu mulțumirea că ai reușit să stai departe de masă de seară, inamicul siluetei.

5. Apa plată cu lămâie.

Chiar dacă nu concurezi cu manechinele, nu strică să bei des peste zi un pahar de apă plată în care pui lămâie proaspăt stoarsă. Un asemenea pahar cu 10 minute înainte de masă face minuni. Taie senzația de foame și îți permite să mănânci rațional și nu împinsă de la spate de poftă și foame. Apa cu lămâie este foarte bună și pentru beneficiile pe care lamâia le aduce organismului nostru.

Chiar și aceste alimente trebuie consumate tot cu moderație și echilibru, evident. Nu abuza de ouă fierte de multe ori pe zi sau de un snop de banane mâncate din două în două ore, alături de o bună porție de orez, doar – doar scapi de foame.

Aceste alimente, consumate în cantități rezonabile (un ou pe zi sau o banană sau un iaurt seara sau o farfurie de orez brun împărțit de-a lungul zilei) îți vor fi de un real folos în restabilirea echilibrului tău propriu de funcționare.

Informație adaptată după: www.sfatulparintilor.ro

 

alte Articole interesante