5 exerciții pentru fortificarea coapselor

Există un număr de exerciții recomandate a fi efectuate în timpul sarcinii. Sunt benefice atât pentru tine cât și pentru făt, trebuie doar să le practici cu precauție și să nu exagerezi.

Este interzis:

  1. Să ții respirația în timpul efectuării exercițiului;
  2. Orice mișcare bruscă/rapidă care poate provoca traume abdominale;
  3. Activități care necesită sărituri.

Aliona Trifan,
Instructor Bio-Shape

Instructorul Unica Shaping Club, Aliona Trifan, împreună cu Vozniuc Viorica, graviduța ce are 33 săptămâni, îți vor demonstra seria celor 5 exerciții care pot fi practicate la domiciliu.

Încălzește mușchii gâtului și fortifică mușchii coapsei interioare

  1. Începe exercițiul în poziție orotostatică, stând cu picioarele la nivelul umerilor, brațele la talie.
  2. Faci semigenoflexiuni și înclini capul în partea dreaptă, revii în poziția inițială.
  3. Urmează semigenoflexiunea și capul înclinat în partea stângă, revii în poziția inițială.
  4. Ultima semigeneflexiune însoțită de înclinareacapului anterioar.

Repetă mișcarea de 10 ori în tempou lent.

alte Articole interesante