7 legume care te ajută să slăbești vara!

În plin sezon estival, ai toate șansele să arăți perfect mâncând cât se poate de sănătos. Iată ce legume poți folosi din belșug în alimentația ta ca să slăbești și să fii în formă mereu.

separator

1. Castravetele: 100 g/ 13 kcal

Este o legumă ușoară, hipocalorică, care te ajută să îți menții silueta zveltă pentru o perioadă îndelungată. Castravetele conține potasiu, calciu, magneziu, fosfor, fier, zinc, vitaminele C, B1, B2, B6, PP și provitamina A. Consumat zilnic, acesta îmbunătăţeşte circulația sangvină, curăță organismul și reduce tensiunea, fiind în același timp și un aliat valoros împotriva îmbătrânirii celulelor.2. Roșia: 100 g / 23 kcal

Tot din categoria legumelor omniprezente în cel mai torid sezon fac parte și roșiile. Acestea sunt, în primul rând, bogate în vitaminele B6 și C – o roșie de mărime potrivită conține o treime din cantitatea de vitamina C recomandată zilnic. De asemenea, licopenul (pigmentul natural care dă culoarea roșie) este un antioxidant puternic, important în prevenirea cancerului și a bolilor de inimă. Dacă vrei o siluetă conturată, nu ezita să mănânci cel puţin două roşii pe zi, pe toată perioada verii.

Poate o să fii uimită dar, mai ales pe timp de vară, când pielea ta se lupta cu razele neiertătoare ale soarelui, consumul de roşii sau suc de roşii este excelent pentru frumusețea ta. Dar, în același timp poți aplica și câteva rondele de roșii direct pe tenul curățat dacă ai avut ceva de furcă la capitolul soare.3. Ceapa: 100 g / 43 kcal

Cunoscută datorită conținutului de 89% de apă, a numeroaselor minerale și vitamine (C, E, B6, potasiu, fosfor, calciu) ceapa este leguma perfectă pentru femeile care vor să arate impecabil. Asta deoarece, este slabă din punct de vedere caloric și ajută la arderea caloriilor. Plus, că persoanele care mănâncă regulat ceapă sunt mai puțin expuse la boli cardiace, răceli și reumatism.4. Varza: 100 g / 27 kcal

O altă legumă care face minuni cu silueta ta este și varza. Puțin calorică, dar foarte bogata în vitamina E și fibre aceasta trebuie să fie nelipsită de pe masa ta zilnică. Consumată regulat, varza are efect benefic în prevenția cancerului de colon, al celui de stomac, plămâni, esofag și rect. Este preferabil să mănânci varza în stare crudă, pentru a păstra proprietățile intacte, inclusiv cele de mărire a peristalticei intestinale dar și de detoxifierea a organismului, pentru că acestea sunt ideale pentru cele care vor să elimine câteva kilograme.5. Morcovul: 100 g / 34 kcal

Morcovul este unul dintre alimentele cele mai bogate în vitamina A (indispensabilă pentru o vedere perfectă) și betacaroten. Pe lângă faptul că această legumă te ajută să menții bronzul perfect, ea este și foarte utilă pentru formele tale, fiind un tonic excelent, remineralizant si antianemic. Bogat în vitamine, morcovul este și o legumă foarte săţioasă, fapt ce îţi va tăia din pofta de mâncare și astfel vei arăta minunat toată vara.6. Țelina: 100 g / 46 kcal

Bogată în vitaminele A, B, C și minerale țelina poate fi folosită și ca un remediu eficient în lupta contra kg. în plus. Printre principalele avantaje ale consumului de țelină se numără faptul că: favorizează digestia, elimină toxinele din organism, fiind diuretic bun determină creșterea cantității de urină eliminată, stimulează activitatea de drenare a bilei, determină scăderea glucozei în sânge, provoacă eliminarea gazelor intestinale, a viermilor intestinali și distrugerea microorganismelor. Această legumă este de neînlocuit în orice regim alimentar sănătos.7. Ardeiul gras verde: 100g / 23 kcal

Încă o legumă care sare în ajutorul siluetelor este și ardeiul gras verde. Proaspăt sau conservat în ardeiul gras există 22 de structuri asemănătoare aminoacidului lisina, care, în urma digestiei se transformă în substanțe aminice, care influențează depunerile de grăsimi. Cercetătorii germani au descoperit că în ardeiul gras sunt prezente mici cantităţi de zaharuri, rar prezente în organismele vii, și anume cele levogire, ce au o acțiune specială: activarea dușmanilor grăsimii, enzimele lipolitice. Aceasta face ca un consum constant de ardei gras verde la anumite ore din zi să crească eficiența substanțelor care distrug grăsimile acumulate, iar efectul de slăbire crește considerabil.

alte Articole interesante