Dieta în funcţie de siluetă. Află cum te ajută corpul tău să slăbeşti fără efort!

Supleţea se obţine cu multă muncă şi ambiţie. Aşadar, pentru a slăbi uşor şi pentru a-ţi menţine silueta ia în considerare şi conformaţia corpului tău.

separator

550px-Dress-for-Your-Body-Type-Step-1

Iată câteva reguli de care trebuie să ţii cont înainte de a începe o dietă, în funcţie de tipul siluetei tale:

forma.para1. Silueta pară

Silueta pară este una foarte feminină. Iar grasimea are tendinţa de a se aşeza pe coapse şi pe şolduri. Această siluetă ajută însă la protecţia împotriva diabetului şi a bolilor cardiovasculare. Pe de alta parte, silueta pară este asociată cu o circulaţie sangvină precară şi o retenţie mare de apă, iar aceste lucruri fac ca orice kilogram să se vadă foarte uşor.

Dacă ai o astfel de siluetă, este foarte important să diminuezi consumul de sare şi să elimini din alimentaţia ta mezelurile, semipreparatele, brânzeturile şi conservele.

Mănâncă cât mai multe legume şi fructe bogate în apă, vitamine, fibre şi minerale, mai ales potasiu, care reduce retenţia lichidelor în organism.
În ceea ce priveşte consumul de carne, alege proteinele slabe, precum peştele sau puiul. De asemenea, poţi mânca regulat lapte, ouă sau iaurt, alimente care accelerează metabolismul.

Evită cu orice preţ dulciurile, deoarece caloriile au tendinţa de a se depune rapid pe şoldurile tale. Încearcă să bei cât mai multe lichide, pentru a elimina toxinele şi introdu în dieta ta cât mai multe ceaiuri, supe şi ciorbe.

forma.mar2. Silueta măr

Silueta măr este determinată de hormonul masculin testosteron, iar grăsimea are tendinţa să se depună pe braţe şi pe abdomen. Această siluetă se caracterizează pe o talie masivă, umerii laţi, solduri înguste şi picioare lungi şi subţiri.

Persoanele care prezintă această siluetă au însă un risc crescut de apariţie a diabetului de tip 2 şi a bolilor cardiovasculare.

Silueta măr poate lua proporţii şi mai mari din cauza unui stil de viaţă haotic, cu mese neregulate şi sedentarism.

Pentru a evita acumularea kilogramelor, persoanele care au o siluetă măr trebuie să se ferească cu orice preţ de prăjeli, alimente uleioase, carne tocată şi grăsimi.

Deserturile şi bauturile răcoritoare au un conţinut foarte mare de zahăr de aceea determină o secreţie şi mai mare de insulină, care poate duce rapid la transformarea caloriilor în depozite de grăsime.

Pentru silueta măr, masa cea mai bogată trebuie să fie prânzul, iar la cina trebuie eliminaţi din meniu carbohidraţii. Cel mai indicat ar fi să te axezi pe carne slabă, precum peştele, alături de care să adaugi legume. Evită de asemenea, toate alimentele care balonează şi nu bea niciun strop de alcool.

dreptunghi3. Silueta atletică

Femeile care o au siluetă atletică sunt cele mai norocoase, deoarece în momentul în care apar kilogramele în plus, acestea se aşază uniform, pe toate zonele corpului.

Această siluetă nu este asociată cu alţi factori de risc, iar micile abateri culinare nu sunt atât de vizibile asupra corpului.

Persoanele care au o astfel de siluetă trebuie să fie atente la cantităţile de mâncare. Aşadar, este foarte important să nu exagerezi cu alimentele care conţin foarte multe calorii şi să eviţi cât mai mult alcoolul, cafeaua sau băuturile carbogazoase.

Sursa

alte Articole interesante