Vezi lista alimentelor care provoacă acnee

Dacă ai de a face cu acnee sau cu orice inflamaţie, ar trebui să faci câteva schimbări în dieta ta.  Află ce alimente trebuie să mănânci mai puţin sau ce tip de alimente trebuie să elimini complet din dieta ta, pentru a îmbunătăţi aspectul pielii.

separator
acneea-dieta

Zahar
Alimentele cu un conţinut ridicat de zahăr ridică rapid nivelul zahărului din sânge. De la deserturi la sucuri, cu cât aportul de zahăr este mai mare, cu atât mai mult eşti predispusă la inflamaţie şi acnee. Dacă vei limita consumul de zahăr, vei observa schimbări benefice ale tenului.

Grăsimi alimentare
Uleiurile hidrogenate sau parţial hidrogenate sunt mai greu de digerat. Margarina este unul dintre cele mai grave alimente care cauzează inflamaţie şi acnee. Deoarece corpul uman digeră mai greu grăsimile rele, apar problemele legate de aspectul tenului.

Pâine albă
Pâinea albă şi pastele sunt unele dintre alimentele de top care pot produce inflamare şi acnee. Cerealele rafinate sunt rapid digerate şi se descompun în zahăr. Înlocuieşte-le cu cereale integrale pentru mai multă valoare nutritivă şi mai puţine probleme legate de sănătate şi alege orezul brun în loc de alb.

Lactate
Prea mult lapte sau brânză, poate duce cu uşurinţă la inflamaţie. Încearcă să consumi lactate cu un procent mai mic de grăsimi, sub 2%.

Alcool
Acesta este un alt pericol pentru corpul tău. În cantităţi mici poate fi benefic, dar dacă exagerezi, ai mai multe şanse de a suferi de inflamaţie.

MSG
Glutamatul monosodic este unul dintre ingredientele folosit în special la prepararea fast-food-urilor. Aceasta poate avea un efect inflamator şi poate afecta, de asemenea, pielea. Evită acest potenţiator de aromă.

Aditivi şi conservanţi
De la arome artificiale la indulcitori sintetici, cei mai mulţi aditivi şi conservanți sunt o parte dintre produsele alimentare care pot produce inflamare şi acnee. Coloranţii alimentari şi stabilizatorii sunt la fel de dăunători şi atunci când consumul este mare, efectele se vor afişa pe pielea ta. Reduce riscul de acnee prin consumul de alimente proaspete și mai puţin prelucrate.

Sursa

alte Articole interesante