Andreea Marin ține post. Ce alimente include dieta vedetei

Andreea Marin este pregătită să țină post timp de două săptămâni. Vedeta de televiziune a dezvăluit ce alimente include meniul ei în această perioadă.

separator
Andreea Marin are un stil de viață sănătos și face sport în mod regulat. Vedeta va avea o dietă sănătoasă inclusiv în perioada de post. Dieta de post a acesteia va fi plină de culori şi de nutrienţi, după cum spune chiar ea.

„Două săptămâni de dietă de post viu colorată, gustoasă și plină de nutrienți, cu tot ce are corpul nostru nevoie pentru a funcționa corect și cu energie întreaga zi, începând de azi pentru mine! Nu e orice dietă, ci concepută special de nutriționiști (…) bine gândită și calculată, și o poate urma oricine în oricare dintre aceste situatii: a) în timpul postului, când evităm lactatele și carnea, dar nu ne dorim să exagerăm cu carbohidrații și să acumulam kilograme în plus, b) când vrem să slăbim sănătos, c) după o perioadă de detoxifiere, când interiorul nostru este curat, aparatul digestiv funcționează din nou corect și nu vrem să stricăm ce am obținut revenind brusc la mâncăruri grele, ci vrem sa facem trecerea cât mai firesc spre dieta de acasă de zi cu zi, d) când suntem atât de ocupați, încât nu reușim să mergem zilnic la piață pentru a alege legume proaspete și crescute fără chimicale, nici nu avem vreme sau nu ne pricepem să gătim raw-vegan dimineată, să facem și sucuri proaspete pentru întreaga zi, să le împachetam și să le luăm cu noi la serviciu”, a spus Andreea Marin.
,,Vor fi 2 săptămâni în care, zilnic, voi mânca colorat și diferit de la o zi la alta, 3 mese solide și alte 3 lichide, acoperind întreaga zi. Ingredientele folosite azi: avocado, măr, lămâie, migdale, castravete, ardei roșu, țelină, roșii, brocolli, spanac, linte verde, cartofi, morcovi, ceapă, usturoi, pătrunjel, oregano, turmeric, ghimbir, chilli, sare, ulei de măsline, sirop de agave, scorțișoară. O bogăție! Câte puțin din toate”, a dezvăluit Andreea Marin.

alte Articole interesante