Ce dietă ține Meghan Markle

De fapt, nu e vorba despre o dietă, ci despre un stil de viaţă echilibrat pe care îl adoptă Meghan Markle, care o ajută să îşi menţină silueta silfidă, dar şi să aibă o sănătate de fier.

separator

Ducesa de Sussex este cunoscută pentru stilul ei de viaţă sănătos, cu alimente ecologice şi mult sport. În plus, mama ei, Doria Ragland, este instructor de yoga, deci cu atât mai mult tânăra a avut motive să-şi păstreze un ritm de viaţă echilibrat, cu alimente sănătoase şi multă mişcare.

Ducesa de Sussex este adepta unui regim de alimentaţie semi-vegan, pe care îl urmează mai ales în cursul săptămânii şi preferă să-şi satisfacă poftele pentru produsele de origine animală în weekenduri, acestea oferindu-i necesarul de vitamina B12, esenţial pentru organism.

În ceea ce priveşte gustările, Meghan nu dă iama în dulciuri şi în chipsuri şi alege felii de măr cu unt de migdale sărat. Merele sunt bogate în fibre, care oferă senzaţia de saţietate, iar untul de migdale asigură necesarul de grăsimi sănătoase şi de proteine.

În loc de cafea, Meghan Markle, actuala Ducesă de Sussex, bea sucuri de fructe. În anumite momente ale zilei când scade nivelul energiei, în loc de cafea, Ducesa de Sussex bea un suc din fructe şi legume verzi, un agent de hidratare minunat, dar şi o sursă foarte bogată de vitamine şi de minerale. Amestecul ei preferat este cel de măr, kale, spanac, ghimbir şi lămâie.

În plus, Meghan nu refuză niciodată băutura numită kombucha, un ceai fermentat, uşor acidulat, foarte bogat în probiotice, elemente esenţiale pentru o digestie bună. Kombucha nu e recomandat femeilor însărcinate, pentru că acesta conţine şi urme de alcool.

Meghan Markle are grijă să urmeze o alimentaţie bogată în Omega 3 şi mănâncă adesea la prânz sashimi, acel sushi fără orez. Fructele de mare şi peştele, în special tonul, sunt pe lista preferatelor ei, mâncare săţioasă, dar săracă în calorii.

Pe vremea când filma pentru serialul „Suits“, în care deţinea unul dintre rolurile principale, Meghan Markle nu îşi începea ziua fără să bea un pahar de apă caldă cu lămâie. Nutritionistii recomandă ca apa să fie băuta în special înainte de masă, pentru a reduce senzaţia de foame.

Antioxdanţii sunt un alt element care o ajută pe Meghan, Ducesa de Sussex, să aibă o piele atât de radiantă. Ducesa a menţionat într-un interviu că consumă multe fructe de pădure şi fructe de acai, cunoscute pentru propreităţile lor puternic antioxidante, care întârziere procesul de îmbătrânire. Ducesa mănâncă un mix de iaurt cu cereale integrale si fructe de acai, pe care le adaugă într-o cantitate mică, deoarece sunt foarte bogate caloric. Şi cum accesul la fructele de acai se face mai greu în zona noastră, acestea pot fi înlocuite cu succes de zmeură, afine şi căpşune.

sursa

alte Articole interesante