Mic dejun sănătos cu grâu, semințe, fructe uscate, prune și piersici

Trăim în secolul vitezei, suntem mereu pe fugă și deseori dimineața în drum spre birou luăm un sendvis de la primul fast food întâlnit în cale. Iar pe urmă ne mai plângem că am vrea să arătăm bine, doar că vezi nu avem timp! Pentru a sări în ajutorul tău îți dau o rețetă de mic dejun sănătoasă.

mic-dejun-sanatos-cu-grau-eminte-goji-prune-si-piersici

Ingrediente:

  • 1 lingură goji
  • 2-3 piersici
  • 2-3 prune
  • 2 linguri miere
  • 1 linguriță scorțișoară
  • musli și grâu mărunțit

Mod de preparare:
Punem musli și grâul mărunțit în câte un vas de sticlă. Turnăm peste ele apă plată cât să le acopere și le lăsăm peste noapte să se hidrateze.

DSC_0129

A doua zi dimineață răsturnăm ambele vase într-un bol. Adăugăm miere, scorțișoară, goji și câte o caisă și o prună tăiate cubulețe. Le amestecăm pe toate.

DSC_0144 DSC_0146

Restul de fructe de tăiem cubulețe. Așezăm într-un borcan alternativ câte un strat din mestecul obținut mai sus și un strat de fructe. Punem capacul și păstrăm la frigider. Putem lua borcanelul la birou având astfel asigurat un mic dejun sănătos.

mic-dejun-kollath-solaris

alte Articole interesante