Logo

Prima revistă online dedicată femeilor din Moldova

Facebook YouTube Odnoklassniki Google+ Twitter RSS

Calculator necesarul zilnic de calorii

Calculează-ți necesarul zilnic de calorii cu ajutorul sistemului BMR (rata metabolismului bazal).

Metabolism bazal (BMR), reprezintă cantitatea minimă de energie consumată (kcal/kJ) de corpul uman pentru a ne ţine în viaţă, când se află în stare de repaos complet, cu o activitate psihică normală, într-un mediu cu temperatură neutră şi cu inactivitate a sistemului digestiv. Metabolismul bazal poate fi asemănat cu cantitatea de energie necesară corpului uman pentru a dormi în pat toată ziua.

Energia (caloriile) sunt arse şi folosite de corpul uman pentru a respira, a pompa sângele, a menţine temperatura corpului, a funcţiona organele interne cum ar fi ficatul, creierul, inima, etc. Corpul uman consumă în jur de 60%-70% din energia noastră, fie îngerată prin alimente sau din rezervele corpului.

Metabolismul bazal este factorul principal pentru a determina numărul de calorii necesare pentru a te menţine la o anumită greutate sau pentru a slăbi un anumit număr de kilograme.

Completează cu datele tale:
Sex:
Înălțime: centimetri

Greutate: kilograme

Vârstă:

ani

Activitatea depusă:
Recalculare Automată
REZULTATE
Rata Metabolică Bazală – RMB
1. Dieta necesară pentru a iți menține greutatea actuală
Calorii cal
Carbohidrați (55%) cal = gr
Proteine (15%) cal = gr
Lipide (30%) cal = gr
2. Dieta necesară pentru a slăbi  

kg pe săptămână *

Calorii cal
Carbohidrați (55%) cal = gr
Proteine (15%) cal = gr
Lipide (30%) cal = gr
3. Dieta necesară pentru a te îngrăsa cu 

kg pe săptămână *

Calorii cal
Carbohidrati (55%) cal = gr
Proteine (15%) cal = gr
Lipide (30%) cal = gr

* Pentru a pierde în greutate, 500 de calorii sunt scăzute în fiecare zi pentru fiecare jumătate de kilogram pe care vrei să-l pierzi pe săptămână. Pentru a câştiga în greutate, se adaugă 500 de calorii pe zi pentru fiecare jumătate de kilogram pe care vrei să-l câştigi în fiecare săptămână. Cu toate acestea, NU este recomandat să se reducă aportul total de calorii zilnic SUB 1200 de calorii şi deasemenea NU este recomandată o pierdere în greutate MAI MARE de 1 kg pe săptămână.

Pentru o abordare mai echilibrată – pentru a pierde o jumătate de kilogram pe săptămână, trebuie să creşteţi activitatea depusă. Reduceţi aportul de calorii cu 250 de calorii pe zi şi faceţi exerciţii fizice pentru a le arde pe celelalte 250. Această abordare previne o scădere a ratei metabolice şi promovează creşterea masei musculare.

© 2014 Unica.md. Toate drepturile rezervate.