Abonează-te și primește săptămânal cele mai bune articole pe adresa ta de email

Foto: Calculator necesarul zilnic de calorii

Calculator necesarul zilnic de calorii

Calculează-ți necesarul zilnic de calorii cu ajutorul sistemului BMR (rata metabolismului bazal).

Metabolism bazal (BMR), reprezintă cantitatea minimă de energie consumată (kcal/kJ) de corpul uman pentru a ne ţine în viaţă, când se află în stare de repaos complet, cu o activitate psihică normală, într-un mediu cu temperatură neutră şi cu inactivitate a sistemului digestiv. Metabolismul bazal poate fi asemănat cu cantitatea de energie necesară corpului uman pentru a dormi în pat toată ziua.

Energia (caloriile) sunt arse şi folosite de corpul uman pentru a respira, a pompa sângele, a menţine temperatura corpului, a funcţiona organele interne cum ar fi ficatul, creierul, inima, etc. Corpul uman consumă în jur de 60%-70% din energia noastră, fie îngerată prin alimente sau din rezervele corpului.

Metabolismul bazal este factorul principal pentru a determina numărul de calorii necesare pentru a te menţine la o anumită greutate sau pentru a slăbi un anumit număr de kilograme.

Completează cu datele tale:

Sex:

Înălțime:

centimetri

Greutate:

kilograme

Vârstă:

ani

Activitatea depusă:

Recalculare Automată
REZULTATE
Rata Metabolică Bazală – RMB
1. Dieta necesară pentru a iți menține greutatea actuală
Calorii cal
Carbohidrați (55%) cal = gr
Proteine (15%) cal = gr
Lipide (30%) cal = gr
2. Dieta necesară pentru a slăbi   kg pe săptămână *
Calorii cal
Carbohidrați (55%) cal = gr
Proteine (15%) cal = gr
Lipide (30%) cal = gr
3. Dieta necesară pentru a te îngrăsa cu 
kg pe săptămână *
Calorii cal
Carbohidrati (55%) cal = gr
Proteine (15%) cal = gr
Lipide (30%) cal = gr

* Pentru a pierde în greutate, 500 de calorii sunt scăzute în fiecare zi pentru fiecare jumătate de kilogram pe care vrei să-l pierzi pe săptămână. Pentru a câştiga în greutate, se adaugă 500 de calorii pe zi pentru fiecare jumătate de kilogram pe care vrei să-l câştigi în fiecare săptămână. Cu toate acestea, NU este recomandat să se reducă aportul total de calorii zilnic SUB 1200 de calorii şi deasemenea NU este recomandată o pierdere în greutate MAI MARE de 1 kg pe săptămână.

Pentru o abordare mai echilibrată – pentru a pierde o jumătate de kilogram pe săptămână, trebuie să creşteţi activitatea depusă. Reduceţi aportul de calorii cu 250 de calorii pe zi şi faceţi exerciţii fizice pentru a le arde pe celelalte 250. Această abordare previne o scădere a ratei metabolice şi promovează creşterea masei musculare.



DA, sunt dependent de iubire.

DA, sunt dependent de iubire.

Când dai mâna cu KARMA, știi că ai făcut bine!

Când dai mâna cu KARMA, știi că ai făcut bine!

Plutonierul Căpșună a plecat în eternitate. A murit Sebastian Papa

Plutonierul Căpșună a plecat în eternitate. A murit Sebastian Papa

Horoscop Unica