18

În scurt timp veți fi redirecționat către Unica.md

Închide publicitatea
Logo

Prima revistă online dedicată femeilor din Moldova

Facebook YouTube Odnoklassniki Google+ Twitter RSS

Calculator necesarul zilnic de calorii

Calculează-ți necesarul zilnic de calorii cu ajutorul sistemului BMR (rata metabolismului bazal).

Metabolism bazal (BMR), reprezintă cantitatea minimă de energie consumată (kcal/kJ) de corpul uman pentru a ne ţine în viaţă, când se află în stare de repaos complet, cu o activitate psihică normală, într-un mediu cu temperatură neutră şi cu inactivitate a sistemului digestiv. Metabolismul bazal poate fi asemănat cu cantitatea de energie necesară corpului uman pentru a dormi în pat toată ziua.

Energia (caloriile) sunt arse şi folosite de corpul uman pentru a respira, a pompa sângele, a menţine temperatura corpului, a funcţiona organele interne cum ar fi ficatul, creierul, inima, etc. Corpul uman consumă în jur de 60%-70% din energia noastră, fie îngerată prin alimente sau din rezervele corpului.

Metabolismul bazal este factorul principal pentru a determina numărul de calorii necesare pentru a te menţine la o anumită greutate sau pentru a slăbi un anumit număr de kilograme.

  Feminin     centimetri

  kilograme

11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100 ani

Activitate minimă (exerciții ușoare 1-3 zile pe săpt.)   Activitate moderată (exerciții moderate 3-5 zile pe săpt.)   Activitate intensă (exerciții puternice/sport 6-7 zile pe săpt.)   Activitate foarte intensă (exerciții grele și muncă fizică)             cal  cal = gr  cal = gr  cal = gr    cal  cal = gr  cal = gr  cal = gr    cal  cal = gr  cal = gr  cal = gr
Înălțime:Greutate:Vârstă:Activitatea depusă:
Recalculare Automată
REZULTATE
Rata Metabolică Bazală – RMB
1. Dieta necesară pentru a iți menține greutatea actualăCaloriiCarbohidrați (55%)Proteine (15%)Lipide (30%)
2. Dieta necesară pentru a slăbi  

  kg pe săptămână *

CaloriiCarbohidrați (55%)Proteine (15%)Lipide (30%)
3. Dieta necesară pentru a te îngrăsa cu 

  kg pe săptămână *

CaloriiCarbohidrati (55%)Proteine (15%)Lipide (30%)

Completează cu datele tale:
Sex:

* Pentru a pierde în greutate, 500 de calorii sunt scăzute în fiecare zi pentru fiecare jumătate de kilogram pe care vrei să-l pierzi pe săptămână. Pentru a câştiga în greutate, se adaugă 500 de calorii pe zi pentru fiecare jumătate de kilogram pe care vrei să-l câştigi în fiecare săptămână. Cu toate acestea, NU este recomandat să se reducă aportul total de calorii zilnic SUB 1200 de calorii şi deasemenea NU este recomandată o pierdere în greutate MAI MARE de 1 kg pe săptămână. Pentru o abordare mai echilibrată – pentru a pierde o jumătate de kilogram pe săptămână, trebuie să creşteţi activitatea depusă. Reduceţi aportul de calorii cu 250 de calorii pe zi şi faceţi exerciţii fizice pentru a le arde pe celelalte 250. Această abordare previne o scădere a ratei metabolice şi promovează creşterea masei musculare.

© 2016 Unica.md. Toate drepturile rezervate.