Compania Bismobil Kitchen sărbătorește 7 ani de la fondare – ,,Mai aproape de oameni, pentru plăcerea de a găti acasă”!

7 ani de activitate, 7 ani de succes și sute de familii împlinite și fericite! Compania Bismobil Kitchen și-a găsit calea de îzbândă și își îndeplinește misiunea – ,,De a face cât mai mulți oameni fericiți, pentru plăcerea clienților de a găti acasă și pentru plăcerea echipei Bismobil Kitchen de a lucra acasă!”.

separator

Fondată pe 10.10.2012, compania își sărbătorește astăzi aniversarea, dar și aspirațiile de a deveni un nume de reper în domeniul producerii mobilierului de bucătărie!

Mihail Saran, fondatorul Bismobil Kitchen:

,,Avem planuri mari de viitor, avem scopuri mărețe, multe să învățăm și să experimentăm. Dar, un lucru este cert – doar cu un gând bun pentru toți cei care ne susțin, și cu perseverență și îngăduință, vom reuși!”.

Ultimii 3 ani au fost cu adevărat prodigioși pentru compania Bismobil Kitchen, care și-a lansat un plan de dezvoltare pe termen lung. Rezultatele din 2018-2019 confirmă așteptările companiei și, totodată, impulsionează tânăra echipă să-și dezvolte calea de succes, pentru a face față noilor tendințe, solicitări și metode inovatoare de interacțiune atât în domeniul business cât și în relațiile cu clienții.

Astfel, au fost implimentate strategii de optimizare a prețurilor, de instruire a personalului, au fost introduse standarde pentru a oferi nu doar un produs competitiv, dar și un Service Experience care să ofere experiențe de înaltă calitate pentru clienți.

Cifrele pentru anul 2018 și 2019 vorbesc de la sine: 306 bucătării realizate în 2018 și peste 350, în doar 9 luni ale anului 2019, – toate fiind proiecte individuale, prin urmare – un merit și un efort consecvent din partea echipei.

Rezultatele sunt un succes notabil pentru producerea mobilierului individual din Republica Moldova. Pe parcurs, au fost extinse de trei ori spațiile expoziționale, echipa a crescut de câteva ori – astăzi sunt peste 75 de membri implicați în mod direct în activitatea companiei. Taxele plătite pentru 2018 au constituit peste 1.185.000 lei, ceea ce poziționează Bismobil Kitchen ca fiind o companie social responsabilă.

Indicele de calitate al produselor Bismobil Kitchen a ajuns la 95-97%, o reușită care a fost posibilă prin aplicarea Controlului Calității Bismobil Kitchen la toate etapele de producere, iar feedback-urile de la clienți sunt un indicator care recomandă mobilierul de bucătărie inclusiv pentru calitatea serviciilor oferite. O cifră de peste 85% a proiectelor finisate este atribuită celor care scriu un feedback pozitiv, iar nivelul de recomandare și recunoaștere a brandului în 2019 bucură și influențează esențial volumul de lucru și creativitate. Totodată, 90% din profitul obținut constituie cota profitului reinvestit, compania creând o strategie de dezvoltare pe termen lung.

În același timp, Bismobil Kitchen acordă o atenție deosebită calității condițiilor de muncă ale angajaților, dar și aspectului Client Experience – pe lângă consultanța profesionistă la toate etapele de producere, modul de vizualizare/percepere a mostrelor și realizarea proiectului propriu, clienții Bismobil Kitchen sunt, bunăoară, notificați la toate etapele realizării produsului: trecerea la următoarea fază de proiectare, producere sau livrare/montare – un aspect indispensabil în era tehnologiilor digitale.

Diverse activități care se implimentează constant în cadrul companiei, cum ar fi training-uri, schimburi de experiență, politici interne de dezvoltare personală, oferte folow-up până la infotainment, sunt orientate în favoarea serviciului Best Client Service și strategiei ,,Mai aproape de oameni” – mizarea pe factorul geografic, menținerea unor prețuri competitive, calitate înaltă, serviciu profesionist și client mulțumit.

Provocările pe care care le întâmpină compania sunt comune pentru mediul economic din Moldova: capacitatea de cumpărare a pieții, lipsa de specialiști etc. Totuși, încrecările sunt ocolite prin politici interne, posibilitatea plăților flexibile pentru client, lansarea conceptului ,,PLĂCEREA DE A LUCRA ACASĂ” prin care angajații sunt motivați să rămână să activeze în țară fiindu-le oferite condiții de muncă captivante, calificare profesională continuă.

În viitorul apropiat, Bismobil Kitchen planifică să implimenteze noi strategii de dezvoltare, noi modele de interacțiune cu consumatorii și, desigur, să persevereze prodigios în realizarea mobilierului de calitate, bucurându-și clienții cu experiențe și prețuri accesibile, pentru ,,PLĂCEREA DE A GĂTI ACASĂ” și de a face cât mai mulți oameni fericiți!         

alte Articole interesante