Cum oprești foamea la miezul nopții!

Dacă vrei să dai jos câteva kilograme, atunci trebuie să scapi de orice tentație din jurul tău. Mai întâi de toate, fă ordine în frigider, în minte și în stomac. Iată pașii pe care trebuie să îi parcurgi pentru a obține silueta mult-visată!

separator
Cum obții greutatea dorită!

Cum obții greutatea dorită!Pasul 1. Aruncă din casă alimentele procesate sau mâncărurile la care ştii că vei apela în momentele în care va începe greul. Cele mai multe persoane renunţă la un regim alimentar adecvat imediat cum întâmpină o problemă emoţională.

Iar dacă noaptea îți este foame, îţi vine să renunţi și să te consolezi mâncând, vei avea la dispoziţie variante mult mai sănătoase: legume sau fructe. Uită de biscuiţii cu zahăr!

Cum obții greutatea dorită!Pasul 2. Găseşte o sursă de alimente sănătoase lângă casă sau birou. Pe parcursul procesului de slăbire, nu puţine vor fi momentele când te vei trezi că îţi este foame şi nu vei avea la îndemână pacheţelul sau alimentele necesare. Acesta va fi momentul cheie!

Contează foarte mult să ai posibilitatea de a cumpăra un aliment sănătos, plin de substanţe nutritive şi asta cât mai rapid cu putinţă pentru a-ţi potoli foamea. Majoritatea persoanelor care cedează vor apela la fast-food, covrigi, patiserie.

Cum obții greutatea dorită!Pasul 3. Nu merge niciodată la cumpărături atunci când îţi este foame! Cred că ai încercat deja acest pas pe propria piele. Coşul de cumpărături o să fie mereu mai încărcat atunci când îţi este foame pentru că senzaţia aceasta preia controlul asupra creierului tău.

Încearcă să mănânci o gustare sau un fruct înainte de a pleca la cumpărături. Întotdeauna ajută să pleci de acasă cu o listă de cumpărături.

Cum obții greutatea dorită!Pasul 4. Renunţă la cartofi, orez şi pâinea albă. Acestea sunt surse de carbohidraţi cu un indice glicemic ridicat. Doar prin eliminarea acestor alimente vei avea ocazia să observi rezultatele dorite, bineînţeles, cu condiţia să faci cel puţin 30 de minute de mişcare zilnică. Optează pentru alergare în parc, antrenament pe circuite sau orice formă de sport care îţi menţine ritmul cardiac la un nivel mediu spre ridicat.

Pasul 5. Ţine un jurnal de alimentaţie detaliat! După ce ai eliminat, cel puţin teoretic, toate tentaţiile, acum este momentul să ne responsabilizăm pentru alegerile pe care le facem în timpul zilei. Cea mai bună cale de a face acest lucru este să ţinem un jurnal de alimentaţie în care să notăm fiecare masă şi gustare, împreună cu ora şi cantităţile pe care le consumăm.

Sursa

alte Articole interesante