Lista de fructe și legume care îngrașă!

Pentru că este vară și avem toate fructele și legumele la dispoziție, nutriționista Galina Tomaș a vorbit la

separator
 “Acasă devreme” despre aceste alimente și despre caloriile pe care le conțin.

Lista de fructe și legume care îngrașă!

Iată care sunt cele mai curioase informații despre fructe și legume:

  • Nu trebuie să combini mai mult de 2 fructe pe zi.
  • Trebuie să fii atentă la cantitate.
  • Consumă unul sau două fructe cu 30 de minute înaintea mesei sau 60 de minute după masă.
  • Dacă vrei să slăbești, folosește foarte puțin ulei în salate și nu consuma pâine.100 ml de ulei conține în jur de 900 de kcal.
  • Mămicile care alăptează pot consuma 2000 de kcal pe zi. Iar dacă nu alăptează și vor să slăbească, atunci ar fi bine să consume în jur de 1.500 kcal zilnic, să se antreneze la sală și să se alimenteze rațional, de 5 ori pe zi.
  • Fructele cu cel mai mare indice caloric sunt strugurii și prunele.

Nu e bine să ții diete 7 zile, ci să te alimenteză sănătos pe toată durata vieții.

alte Articole interesante