Exerciții de vedetă. Cum a reușit Britney Spears să slăbească!

Britney Spears

separator
este într-o formă de zile mari. Interpreta pop şi-a etalat abdomenul tonifiat pe coperta revistei Women’s Health magazine, ediţia Ianuarie/Februarie 2015.  În vârstă de 33 de ani, aceasta a pozat în bikini şi blazer negru de catifea.

Britney, mamă a doi copii, a dezvăluit pentru revista Women’s Health Magazine în ce constă antrenamentul ei zilnic.

„Îmi place să am un antrenament eficient într-o perioadă anumită de timp. Încep cu 20 de minute de antrenament cardio, de obicei alergare, apoi trec la exerciții pentru corp, cum ar fi flotări, semi-genuflexiuni, sit-up-uri (ridicări ale trunchiului din poziţie culcată), la final fac exerciţii de extindere”.

Vedeta a fost la un moment dat destul de grăsuţă, ajungând să cântărească în jur de 75 de kg la înălţimea de 54 de cm. Aceasta recunoaşte că a avut un regim de alimentaţie dezastruos, care a condus către îngrăşare. Britney consuma în acea perioadă burgeri, chips-uri şi bomboane. A încercat şi pastile pentru slăbit, însă fără efect.

Britney a urmat o serie de programe de antrenament care au ajutat-o să scadă în greutate.

Înainte de ultimul său turneu mondial, Britney a făcut exerciţii, antrenamente și repetiţii de dans, în jur de cinci ore în fiecare zi. Ea a reuşit în acest mod să-şi îmbunătăţească metabolismul şi să ardă caloriile.

Dieta lui Britney Spears

Britney a recurs la calcularea caloriilor ingerate. Pentru a slăbi, aceasta mânca 40% carbohidraţi, 30% alimente bogate în proteine și 10-20% grăsimi nesaturate. Ea a folosit produsele alimentare care conțin mai multe glucide, în special în a doua jumătate a zilei, de rând cu alimentele bogate în fibre. Britney nu a mâncat după ora 19 şi a avut şase mese mici pe zi. A consumat carne de pui şi multe legume.

alte Articole interesante