Exerciţii pentru abdomen şi coapse


Aliona Trifan,
Instructor Bio-Shape

Pentru a conferi flexibilitate şi rezistenţă organismului în timpul sarcinii, practică exerciţiile fizice de trei ori pe săptămână şi plimbări zilnice în aer liber. Acestea ajută să îţi menţii corpul în formă şi să treci mai uşor peste momentul naşterii.

Instructorul Unica Shaping Club, Aliona Trifan, te ajută să-ţi fortifici şi tonifici muşchii oblici abdominali şi cei ai coapselor.

Valeria Cîrlan, graviduţa cu burtica de 38 săptămâni, îţi va demonstra seria celor 5 exerciţii care pot fi practicate la domiciliu.

Tonifică muşchii coapselor şi fesierii

  1. Începe exerciţiul în poziţia ortostatică, cu picioarele depărtate la nivelul umerilor iar braţele relaxate pe lângă corp.
  2. Continuă mişcarea prin semigenoflexiune, genunchii fiind orientaţi înainte şi expiră lent. Concomitent uneşte palmele în faţă, braţele fiind în articulaţia cotului apoi revino la poziţia iniţială. Repetă mişcarea de 15 ori. Vei simţi contracţia muşchiului cvadriceps a coapselor şi muşchii fesieri.
1

alte Articole interesante