Natalia Gordienko a devenit imaginea unei companii cosmetice de la noi

Natalia Gordienko a devenit imaginea brandului autohton Viorica . Ea a mărturisit că a fost surprinsă să descopere efectul uimitor al produselor cosmetice natural fabricate de această companie.

natalia gordienko

Unicitatea mărcii Viorica constă în naturalețea produsului finit. Tehnologiile de obținere a  uleiurilor din plante medicinale precum floarea soarelui, migdale, nuci, semințe de dovleac, armurăriu, levănțică, salvie, permit să fie păstrate neatinse efectele lor curative, de regenerare și împrospătare a pielii.

Primăvara aceasta Viorica uimește prin noutate și diversitate. Iar acum, gama de produse  poate fi mult mai accesibilă, deoarece s-a mai deschis un nou magazin, pe bd. Ștefan cel Mare, 159.

slider 1 slider 2 slider 3

Magazinul întrunește toată gama de produse marca Viorica, inclusiv noile linii de cosmetice, Flovio și Violelle, create special pentru doamnele care știu să se îngrijească corect. Ambele serii includ până la 80 de produse noi, printre care creme de zi și de noapte, segmentate pe vârstă („25+”, „35+”, „45+”), măști curative și hidratante, o colecție de șampoane și balsamuri pentru orice tip de păr, lăptișor pentru corp, creme pentru mâini, diverse geluri de duș, uleiuri de masaj, o serie de produse pentru bărbați și produse hipoalergice create special pentru îngrijirea pielii la copii, o colecție de parfumuri etc.

http://www.youtube.com/watch?v=kOMnco–2d8

Formulele unice ale noilor linii Flovio și Violelle dezvăluie secretele îngrijirii profesioniste a pielii.

Formatul noului magazin, creat într-o notă elegantă, permite clienților să cunoască îndeaproape toate beneficiile cosmeticelor naturale marca Viorica.

logo_VC_new (1)Viorica Cosmetic SA
Bd. Ștefan cel Mare, 159 – magazin
Bd. Ștefan cel Mare, 73 – magazin
tel. 022/ 836.237

alte Articole interesante