4 exerciții pentru talie și brațe tonifiate în timpul sarcinii!

12626073_915493121902936_1221088705_n
Ana Stepanovici,
instructor Unica Sport

Dacă ești însărcinată și starea de sănătate îți permite să faci sport, aceste 4 exerciții sunt pentru tine. Câteva minute de mișcare pe zi îți vor asigura starea de bine pe tot parcursul sarcinii și te vor ajuta să naști mai ușor. Graviduța Victoria Meriacri, ghidată de instructorul Unica Sport, Anna Stepanovici, îți propune câteva exerciții pentru tot corpul.

separator

Brațe și coapse reliefate

Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu brațele extinse sus. Ține în mâini un elastic. În continuare, du trunchiul și brațele în față, continuând să ții elasticul extins. Revino la poziția inițială, după care extinde elasticul după cap și realizează o semigenoflexiune. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Nu te forţa pe parcursul exerciţiului. Dacă oboseşti, opreşte-te, apoi continuă. Repetă exercițiul de 10 ori.

1


Talie fină


Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu brațele extinse sus. Ține în mâini un elastic. În continuare, înclină trunchiul lateral într-o direcție, extinzând elasticul, apoi revino la poziția inițială și repetă mișcarea și în cealaltă direcție. Nu te grăbi când efectuezi mişcările. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă exercițiul de 10 de ori. Nu te forţa pe parcursul exerciţiului.

2


Brațe tonifiate

Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu brațele sus. Ține în mâini un elastic. În continuare, du brațele în față, apoi după cap, extinzând elasticul. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă exercițiul de 10 de ori.

3


Talie suplă

Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu picioarele depărtate la nivelul umerilor și brațele flexate sus, ține în mâini un elastic. Ridică un picior lateral, înclinând trunchiul și ducând cotul spre genunchi. Revino la poziția inițială și repetă mișcarea în cealaltă direcție. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Realizează exercițiul de 10 ori în ambele direcții. Nu te grăbi când efectuezi mişcările. Vei simţi muşchii taliei.

4

loading...
alte Articole interesante