5 exerciții pentru graviduțele active!

10656690_645276558924595_1857480714_n
Nina Luchian,
Instructor Unica Sport

Pentru a te menține în formă și în timpul sarcinii, trebuie să continui să faci mișcare. Dacă medicul ți-a permis să faci exerciții fizice, graviduța Diana Camerzan, ghidată de instructorul Unica Sport, Nina Luchian, îți va prezenta 5 exerciții pentru femeile însărcinate care vor să fie sănătoase și frumoase!

separator
Talie fină

Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu brațele flexate după cap. În continuare, înclină trunchiul lateral într-o direcție, apoi în față, după care în cealaltă direcție. Nu te grăbi când efectuezi mişcările. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă exercițiul de 10 de ori.

1


Spate sănătos

Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu brațele pe talie. În continuare, apleacă trunchiul în față sub unghi de 45 de grade, apoi sub unghi de 90 de grade. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă exercițiul în tempou lent de 10 de ori.

2


Spate și coapse frumoase

Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu brațele pe talie. În continuare, du trunchiul în față sub unghi de 45 de grade, apoi sub unghi de 90 de grade. Revino la poziția inițială și realizează o semigenoflexiune. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Realizează exercițiul de 10 ori. Nu te grăbi când efectuezi mişcările.

3


Talie și coapse tonifiate

Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu brațele pe talie. În continuare, realizează o semigenoflexiune. Revino la poziția inițială, apoi înclină-te lateral într-o direcție și în alta, ducând câte un brat deasupra capului, extinzând talia. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Realizează exercițiul de 10 ori.  Nu te grăbi când efectuezi mişcările.

4


Spate și brațe antrenate

Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu brațele pe lângă corp. În continuare, ridică brațele, apoi apleacă trunchiul și du brațele în față. După care, flexează brațele în părți, contractând mușchii spatelui. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Realizează exercițiul de 10 ori.  Nu te forţa pe parcursul exerciţiului.

5

loading...
alte Articole interesante