Foto: 5 exerciții pentru graviduțele care vor să-şi păstreze tonusul muscular!

5 exerciții pentru graviduțele care vor să-şi păstreze tonusul muscular!

5 exerciții pentru graviduțele energice!
Diana Vovc,
instructor Unica Sport

Chiar dacă în timpul sarcinii duci un mod de viață mai puțin activ din cauza burții care crește pe lună ce trece, nu ezita să mergi la orele de sport pentru gravide. Exercițiile fizice îți vor face bine nu doar ție, dar și fătului. Graviduța Svetlana Efremova, monitorizată de instructorul Unica Sport, Diana Vovc, îți prezintă 5 exerciții pe care le poți face și tu la domiciliu.

separator

Coapse și brațe tonifiate

Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu elasticul extins la spate. Flexează un pic picioarele, înclină trunchiul în față, ține spatele drept și du elasticul întins în față. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă mișcarea de 10 ori.

3


Brațe frumoase


Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu brațele flexate în față, în unghi de 90 de grade. Ține în mâini câte o ganteră. În continuare, ridică brațele. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Realizează exercițiul de 10 ori.  Nu te forţa pe parcursul exerciţiului.

4


Coapse și fese ferme

Începe exercițiul în poziție patrupedă, cu un picior ușor flexat spre piept. În continuare, extinde piciorul flexat în posterior, paralel solului. Du piciorul extins la saltea și flexează-l.  Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Nu te grăbi când efectuezi mişcările. Repetă exercițiul de 10 de ori cu un picior și de 10 ori cu celălalt picior.

1


Extinderea mușchilor spatelui și ai coapse

Începe exercițiul în poziție așezată, cu picioarele depărtate și cu brațele pe genunchi. Ține spatele drept. În continuare, ridică mâinile , apoi apleacă-te și du brațele spre vârful degetelor de la picioare. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă exercițiul de 10 ori.

2


Coapse reliefate

Începe exercițiul în poziție culcată lateral, ține picioarele flexate în unghi de 90 de grade, cu un braț sprijină capul, iar pe celălalt ține-l în față. În continuare, ridică un picior flexat, menținând unghiul, după care unește genunchii. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă exercițiul în tempou lent de 10 ori cu un picior și de 10 ori cu celălalt picior.

5


alte Articole interesante