Foto: 5 exerciții pentru graviduțele ocupate

5 exerciții pentru graviduțele ocupate

IMG_1471
Adriana Mazniuc,
instructor Unica Sport

Dacă ești o viitoare mămică ocupată și nu ai mult timp la dispoziție pentru a face sport, atunci exercițiile de mai jos sunt perfecte pentru tine. Graviduța Diana Ivanov, îndrumată de instructorul Unica Sport, Adriana Mazniuc, ți-a pregătit un set de exerciții care implică toate grupele de mușchi.

separator
Spate, coapse și talie suplă

Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu brațele pe lângă corp și cu picioarele depărtate. În continuare, du trunchiul în față și extinde brațele în lateral, paralel solului. Înclină trunchiul într-o direcție, ducând un braț în față și unul în spate, apoi în cealaltă direcție, schimbând brațele. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă mișcarea de 10 ori.

1


Spate sănătos și coapse ferme


Începe exercițiul în poziție ortostatică, tine brațele extinse sus, extinde un picior în față, cu sprijin pe călcâie, iar piciorul de sprijin flexează-l un pic în genunchi. În continuare, apleacă trunchiul în față, orientând brațele spre vârful degetelor piciorului extins. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă mișcarea de 10 ori cu un picior în față, apoi cu celălalt picior.

2


Extinderea taliei

Începe exercițiul în poziție așezată, cu un picior flexat în față și cu un picior flexat în spate. Sprijină-te în brațul simetric piciorului din față. În continuare, ridică posteriorul de la saltea cu sprijin în braț și înclină trunchiul, ducând  al doilea braț deasupra capului. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Realizează exercițiul de 10 ori într-o direcție și de 10 ori în cealaltă direcție. Nu te forţa pe parcursul exerciţiului.

3


Coapse interne fără celulită

Începe exercițiul în poziție așezată, cu picioarele depărtate și cu brațele extinse lateral, paralel solului. În continuare, du un braț în față și unul în spate, apoi schimbă brațele. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Nu te grăbi când efectuezi mişcările. Repetă exercițiul de 20 de ori.

4


Siluetă perfectă

Începe exercițiul în poziție așezată, cu picioarele unite în față și cu brațele pe lângă corp. În continuare, unește brațele și du-le maximal în spate. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă exercițiul în tempou lent de 10 ori.

5

alte Articole interesante