Exerciții pentru brațe tonifiate în timpul sarcinii!

IMG_1471
Adriana Mazniuc,
instructor Unica Sport

Dacă ești însărcinată și observi că ai adăugat în zona brațelor, e timpul să faci câteva exerciții pentru a-ți tonifia mușchii. Graviduța Elena Borș, ghidată de Instructorul Unica Sport, Adriana Mazniuc, a realizat 4 exerciții numai bune pentru a avea brațe sculptate chiar și în ultimul trimestru de sarcină.

separator
Dacă nu știi cum să te alimentezi corect, dacă îți dorești să slăbești sănătos, Unica Sport a creat Un Regim Personalizat acum disponibil și online. Accesează alimentatie.unicasport.md, completează formularul și respectă recomandările specialiștilor primite pe adresa ta de email. Cu siguranță, vei reuși să slăbești, chiar dacă ești departe de casă, ai copii mici sau nu ai timp să faci sport după metoda Unica.

Ia-ți Testarea Nutriţională şi Fiziologică online, slăbește sănătos cu Unica Sport!
Pentru a afla mai multe detalii, sună la numărul de telefon 069000682 sau scrie un email la adresa natalia.velicoglo@unicasport.md

Brațe tonifiate

Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu picioarele depărtate la nivelul umerilor și cu mâinile pe lângă corp, ține câte un elastic care este prins sub tălpi. În continuare, extinde brațele lateral, paralel solului. Revino la poziția inițială, apoi extinde brațele în față, paralel solului. Inspiră pe nas atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură la contracția lor. Nu te grăbi când repeți mișcările. Repetă exercițiul de 20 de ori.


1


Brațe antrenate

Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu picioarele depărtate la nivelul umerilor și cu brațele pe lângă corp. Ține în fiecare mână câte un elastic care este prins sub tălpi. În continuare, ridică brațele în față astfel încât între brațe și antebrațe să formezi un unghi de 90 de grade, extinzând elasticul. Inspiră pe nas atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură la contracția lor. Repetă exercițiul  în tempou lent de 10 de ori.

2


Brațe reliefate

Începe exercițiul în poziție culcată pe spate, cu picioarele flexate în unghi de 45 de grade și cu brațele pe lângă corp. Ține în fiecare mână câte o ganteră. În continuare, du brațele deasupra capului, apoi lateral și sus.

3


Brațe frumoase

Începe exercițiul în poziție așezată, cu picioarele flexate în unghi de 45 de grade și cu sprijin pe brațe. Ține în fiecare mână câte o ganteră. În continuare, du trunchiul ușor în spate, flexând brațele. Inspiră pe nas atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură la contracția lor. Nu te forţa pe parcursul exerciţiului. Dacă oboseşti, opreşte-te, apoi continuă. Repetă exercițiul de 10 ori.

4

loading...
alte Articole interesante