Exerciții pentru fese și sâni fermi în timpul sarcinii!


Aliona Trifan,
Instructor Unica Sport

Exercițiile în timpul sarcinii sunt benefice atât pentru făt, cât și pentru viitoarea mămică. Sportul te ajută să te menții în formă, să ai o naștere mai ușoară și să-ți revii mai repede după naștere. Așa că, dacă medicul îți permite, înlocuiește o oră de stat în pat cu câteva exerciții benefice pentru sănătatea ta și a viitorului bebeluș.

Ghidată de instructorul Unica Sport, Aliona Trifan, graviduța Liliana Olari va efectua 4 exerciții pe care ar fi bine să le practici și tu la domiciliu.

Talie fină

  1. Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu picioarele depărtate lateral și brațele pe talie.
  2. Din această poziție, sprijină-te într-un picior, iar pe celălalt extinde-l  posterior. Concomitent răsucește trunchiul și extinde mâna sus.
  3. În continuare, revino la poziția inițială și repetă exercițiul în cealaltă direcție.

Realizează exercițiul de 10 ori în ambele direcții. Nu te grăbi când efectuezi mişcările. Expiră pe nas și inspiră pe gură. Vei simţi muşchii taliei.

1

loading...
alte Articole interesante