Exerciții pentru o naștere ușoară!

10656690_645276558924595_1857480714_n
Nina Luchian,
Instructor Unica Sport


Pentru a avea un bebeluș sănătos, dar și în scopul ușurării sarcinii, instructorul Unica Sport, Nina Luchian, alături de graviduța acestei săptămâni, Irina Josan, vă recomandă  5 exerciții pentru o sarcină fără probleme. Important e să nu te forțezi și să faci aceste exerciții sub supravegherea unui specialist.

separator

Exercițiu pentru talie şi coapse fine

  1. Începe exercițiul în poziție ortostatică cu mâinile flexate pe talie şi cu picioarele depărtate la nivelul umerilor, degetele fiind orientate lateral.
  2. Din această poziție, înclină lent trunchiul într-o direcție şi revino în poziţia iniţială, apoi în cealaltă direcție, extinzând talia.
  3. Continuă exerciţiul şi apleacă atent trunchiul în față, revenind în poziţia ortostatică.
  4. Apoi fă o semigenuflexiune cu genunchii orientați lateral.

Acest exerciţiu este unul combinat, lucrează atât muşchii taliei, cât şi muşchii coapselor. Ține spatele drept și efectuează exercițiul într-un tempou lent de 10 ori. În poziţia ortostatică inspiră pe nas şi cât efectuezi o mişcare expiră pe gură.

1


loading...
alte Articole interesante