Exerciții recomandate în timpul sarcinii!


Aliona Trifan,
Instructor Unica Sport

Pentru a avea o naștere ușoară, dar și pentru a fi o graviduță în formă e bine să practici exerciții destinate pentru femei însărcinate. Instructorul Unica Sport, Aliona Trifan, te ajută să-ţi fortifici muşchii întregului corp.

Graviduța acestei săptămâni ,Marina Ozdemir, îți va demonstra seria celor 5 exerciții care pot fi practicate la domiciliu.

Exerciţiu pentru talie fină

  1. Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu picioarele depărtate lateral și cu mâinile sub burtică.
  2. Apleacă-te în față şi extinde mâinile anterior. Apoi revino în poziţia iniţială.
  3. În continuare, du brațele și trunchiul într-o direcție. Apoi revino în poziţia iniţială şi apleacă-te în cealaltă direcție, extinzând talia.

Acest exerciţiu este destinat extinderii coapsei posterioare, taliei şi al spatelui. Repetă mişcarea de 10 ori. Inspiră pe nas în poziţia iniţială, iar la fiecare aplecare expiră pe gură. Ai grijă să-ți menții echilibrul în timpul efectuării exercițiului.


1

loading...
alte Articole interesante