Poți avea talia fină și picioarele sculptate și în timpul sarcinii!

12626073_915493121902936_1221088705_n
Ana Stepanovici,
instructor Unica Sport

Îți poți menține formele și în timpul sarcinii, dacă faci exerciții fizice.

separator

Mai mult, sportul îți va fortifica mușchii și vei naște mai ușor.

De aceea, dacă medicul nu ți-a interzis să faci mișcare, realizează exercițiile recomandate de instructorul Unica Sport, Ana Stepanovici, și graviduța Silvia Popescu.

Talie fină

Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu picioarele depărtate la nivelul umerilor și cu mâinile sus, extinzând un elastic. Înclină trunchiul lateral, apoi răsucește-l, ducând brațele extinse paralel solului. Repetă mișcările și în cealaltă direcție. Inspiră pe nas atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură la contracția lor. Nu te grăbi când repeți mișcările. Repetă exercițiul de 10 de ori în ambele părți.1

Coapse reliefate

Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu picioarele depărtate la nivelul umerilor și cu mâinile sus, extinzând un elastic. În continuare, realizează o semigenoflexiune. Inspiră pe nas atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură la contracția lor. Repetă exercițiul  în tempou lent de 10 de ori.2

Coapse ferme

Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu picioarele depărtate la nivelul umerilor și cu mâinile pe talie. În continuare, realizează o fandare în față, apoi răsucește-ți trunchiul și fă o fandare în lateral, după care flexează și piciorul extins. Inspiră pe nas atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură la contracția lor. Efectuează exercițiul lent, repetându-l de 10 ori într-o direcție și de 10 ori în cealaltă direcție.3

Spate sănătos și fese bombate

Începe exercițiul în poziție patrupedă. În continuare curbează spatele, revino la poziția inițială, apoi ridică piciorul flexat astfel încât între gambă și coapsă să formezi un unghi de 90 de grade. Inspiră pe nas atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură la contracția lor. Nu te forţa pe parcursul exerciţiului. Dacă oboseşti, opreşte-te, apoi continuă. Repetă exercițiul de 10 ori cu un picior și de 10 ori cu celălalt picior.4

Fese și coapse tonifiate

Începe exercițiul în poziție patrupedă. În continuare ridică piciorul flexat astfel încât între gambă și coapsă să formezi un unghi de 90 de grade, revino la poziția inițială, apoi du piciorul în lateral. Inspiră pe nas atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură la contracția lor. Repetă exercițiul  lent, de 10 ori cu un picior și de 10 ori cu celălalt picior.5

Picioare frumoase

Începe exercițiul culcată în poziție laterală, cu suport pe braț şi sprijină capul în palmă. Ține cealaltă mână pe burtică și picioarele flexate. În continuare, ridică un picior flexat astfel încât între gambă și coapsă să păstrezi un unghi de 90 de grade, după care extinde sus piciorul flexat. Inspiră pe nas atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură la contracția lor. Fă mișcări lente. Repetă exercițiul de 10 ori cu un picior și de 10 ori cu celălalt picior.6

  • Text: Sorina Țurcanu

loading...
alte Articole interesante

Alte Articole interesante