Ai lucruri mai importante de făcut? De sărbători, produsele METRO vin direct acasă!

Cumpărăturile online câștigă tot mai mult teren, iar motivele sunt lesne de înțeles. Confortul de a sta acasă sau la birou în fața computerului, evitarea aglomerației din magazine, dar și livrarea produselor comandate direct acasă, au determinat tot mai multe persoane să renunțe la cumpărăturile clasice. Fie că ai nevoie de pește proaspăt pentru o cină gustoasă, detergenți sau decorațiuni de Crăciun, cu METRO totul se rezolvă în câteva ore.

separator

Pentru că prețuiește timpul tău liber, rețeaua de magazine este primul retailer din Moldova care a lansat serviciul „Comandă online”. Astfel, cu un singur click, produsele alese din „rafturile virtuale” vin direct acasă. La noul serviciu au apelat deja numeroase persoane care aleg să facă lucruri mai importante pentru ei, și să lase cumpărăturile zilnice în grija METRO.

Timp liber pe care să-l petreci cu familia

Dianna își face cumpărăturile online la METRO. Ea a înțeles că nimic nu este mai important decât timpul petrecut alături familie, iar serviciul de e-livrare o ajută să se bucure de prezența celor dragi cât mai mult.

Dianna Ivanov, bloggeră:

„Pentru mine orele în care suntem împreună și nu ne grăbim nicăieri sunt tare prețioase. Tati lucrează full-time la birou, așa că, practic, suntem în componența deplină cam două ore pe zi și weekendurile. Eu dacă aș putea să adaug încă o oră pe zi, aș dedica-o total familiei. Și cum acest lucru e imposibil, încercăm să planificam bine-bine săptămâna. Facem toate activitățile legate de job până la 6 sau deja după ce adorm copiii. Noroc că de la o vreme cu METRO cumpărăturile vin direct acasă, iar noi nu mai pierdem din timpul prețios umblând prin magazine.”

Produse de calitate, livrate direct la ușa ta

Pentru pasionații de bucătărie și arta culinară, calitatea și diversitatea produselor contează mai mult ca niciodată. De aceea de cumpărături se ocupă METRO.

Sabina Rusnac, bloggeră:

„Am lăsat cumpărăturile în grija METRO. Acum produsele de calitate, proaspete și diverse de pe rafturile magazinului sunt chiar mai aproape. Am avut posibilitatea să aleg din mii de articole, iar angajații mi-au umplut coșul și l-au adus la ușa mea. METRO mă ajută să-mi investesc timpul în ceea ce contează pentru mine, iar grija cumpărăturilor chiar poate fi uitată.”

Plăcerea de a face ce-ți dorești

Pentru talentata fotografă Gabi Hadiev arta fotografică și călătoriile sunt lucrurile prioritare. Ca să aibă mai mult timp liber pentru a crea amintiri memorabile, a ales să-și comande online tot ce-i poftește inima – fără a merge la magazin, doar consultând catalogul virtual.

Gabi HADIEV, fotografă:

„Îmi este greu să pun pe rafturi cele mai importante lucruri, chiar dacă uneori ele își schimbă pozițiile, de la 1 până la 3, ca într-o competiție sportivă. De când sunt și la birou, rămâne mai puțin timp pentru restul, adică am mai multe de făcut și toate parcă s-au dublat. Singurele lucruri pentru care aș da din timpul meu la maxim sunt fotografia și călătoriile. Privesc la lume prin obiectivele aparatelor de fotografiat și nu, nu mă deranjează deloc. Ajung tot mai rar pe la METRO, pentru că acum cumpărăturile vin direct acasă, iar asta e un mare avantaj.”

Și creatoarea de conținut online Alisa Mattern are motivele ei, pentru care a ales serviciul e-livrare METRO.

Alisa Mattern, creatoare de conținut online:

„Sunt zile în care ne dorim să fie liniște, cel puțin pentru câteva zile. Atunci nici nu aș ieși din casă. Trebuie însă, cel puțin de dragul aparențelor, să fii o soție bună, care merge la cumpărături sau plimbă câinele. Să zicem că nu prea am în grija cui lăsa câinele, dar în privința celorlalte lucruri, nu pot să mă împac cu ideea că aș putea pierde timpul prețios, când sunt alte lucruri mai importante de făcut. Iată de ce mi se pare genială ideea METRO, care îți livrează la ușa produsele alese de tine online, printr-un singur click.”

Investește-ți timpul în ceea ce contează și lasă cumpărăturile în grija METRO. Ești gata? Să începem: alege din cele peste 9000 de articole produsele dorite, completează datele solicitate și ora preferată de livrare, achită așa cum ai preferi: cash, card sau prepayment. După aceste operațiuni comanda ta a fost primită și transmisă către „asistentul tău personal”, care are grijă ca produsele de calitate să fie alese corect și să fie transportate pană la tine în condiții de siguranță deplină. Astfel, chiar dacă optezi pentru cumpărăturile online, te asiguri că primești produsele proaspete.

De ce ai alege să faci cumpărăturile online la METRO:

  • economisești timp important pentru tine,
  • plătești doar 39 de lei pentru livrare,
  • te bucuri de aceeași calitate a produselor la fel ca în magazin,
  • eviți să stai la cozile care se formează uneori în magazin,
  • poți alege din trei modalități de plată disponibile,
  • dispui de un call-center dedicat nevoilor tale,
  • săptămânal găsești produse noi cu prețuri promoționale,
  • comanda îți este livrată exact la ușă.

Mai multe detalii poți afla la https://www.metro.md/magazinonline

Se oferă 25.000 de vacanțe gratuite pe insula Rodos! Platforma pe care puteți beneficia de vouchere

Vacanță gratuită în Grecia. Oferirea unei vacanțe gratuite pe una dintre insulele Greciei a devenit o realitate în contextul eforturilor de recuperare după incendiile devastatoare de anul trecut.

În cadrul inițiativei extraordinare numite „Săptămâna Rodos”, Grecia acordă vouchere în valoare de sute de euro pentru cei care au fost afectați de evacuările din timpul incendiilor din iulie.

Premierul grec Kyriakos Mitsotakis a dezvăluit acest program inedit, care ar putea oferi până la 25.000 de vacanțe „gratuite” pe insula Rodos în acest an, ca un sprijin pentru cei afectați de calamități. Acest program este deschis atât pentru turiștii greci, cât și pentru cei străini, inclusiv pentru cei care vizitau insula în timpul perioadei afectate, precum turiștii germani.

Vacanță gratuită în Grecia

Platforma pentru depunerea cererilor de ajutor financiar a fost lansată pe 10 aprilie 2024, la adresa vouchers.gov.gr, pentru a facilita procesul de solicitare și distribuire a voucherelor.

Călătorii de orice cetățenie care au fost cazați în hotelurile evacuate din Rodos în timpul incendiilor din iulie 2023 sunt acum eligibili să solicite asistență financiară.

Această inițiativă este un răspuns direct la tragedia incendiilor de pădure care au devastat insula Rhodos anul trecut, obligând mii de turiști să-și întrerupă vacanțele.

Voucherele sunt disponibile pentru toți adulții care au fost cazați în hotelurile afectate în timpul incendiilor și pot fi folosite pentru cazare pe insulă în valoare de până la 500 de euro. Aceste vouchere sunt valabile în două perioade în acest an: până pe 31 mai și de la 1 octombrie până pe 15 noiembrie.

Peste 5.000 de turiști s-au înscris deja în program. Suma compensațiilor pentru hoteluri variază între 300 și 500 de euro pentru întregul sejur, în funcție de categoria hotelului și tipul de cameră.

Detalii suplimentare și o listă a hotelurilor participante sunt disponibile pe https://vouchers.gov.gr/gr/rodos-week, iar pentru clarificări puteți contacta Biroul de Asistență pentru Utilizatori al Acțiunii la 215.215.78.22.

Mașinile noi consumă mult mai mult decât susțin producătorii. Cumpărătorii pot cere despăgubiri

Mulți producători de automobile fac publicitate noilor modele punând accentul pe consumul mic de combustibil. Dar datele de la Agenția Europeană de Mediu arată acum că acesta este în general semnificativ mai mare. În consecință, mașinile pe benzină consumă cu 24 la sută, iar mașinile diesel cu 18 la sută mai mult decât au declarat producătorii. În cazul în care dovediți o astfel de situație, este posibilă o reducere a prețului de achiziție sau chiar returnarea mașinii, potrivit 24auto.de citat de ziarulnational.md.

Faptul că mașinile consumă mai mult combustibil decât specificat de producător este o problemă binecunoscută, spune cercetătorul auto Stefan Bratzel. El justifică abaterile, printre altele, prin faptul că condițiile de testare folosite pentru a determina valorile producătorului sunt depărte de realitate. „Este cazul că aceste valori de consum sunt parțial valori ideale care nu sunt întotdeauna atinse în realitate. În funcție de cât de mult și-a optimizat producătorul respectiv vehiculele pentru acest ciclu cu modelele lor.” Stilul de condus are și el o influență majoră asupra consumului, explică Bratzel. „Dacă conduceți foarte, foarte atent, șoferii se po apropia de aceste valori ideale. Dar dacă ai un comportament de condus normal sau chiar dinamic, cu greu vei ajunge la aceste valori.”

Mercedes Benz a anunțat că o abatere de 20% corespunde „așteptărilor UE”. Cu toate acestea, consumatorii pot face reclamații pentru abateri de doar 10 la sută, explică Florian Wagner de la ADAC Saxonia. „Ideea este că producătorul trebuie să ofere îmbunătățiri sau să reducă prețul de achiziție, să anuleze contractul de cumpărare sau, în general, să plătească despăgubiri”.

Cu toate acestea, cei afectați au șanse de a primi unul dintre aceste beneficii doar dacă pot dovedi că comportamentul lor de conducere nu este responsabil pentru consumul mai mare. „Acest lucru poate fi dovedit doar de un expert care trebuie să verifice totul. Testarea înseamnă că acele condiții de laborator pe care producătorul le-a folosit la testarea vehiculului său sunt măsurate din nou în condiții de laborator.”

Wagner recomandă să contactați întotdeauna producătorul sau vânzătorul cu raportul. Dacă nu reușiți, îl puteți da în judecată ulterior. Din cauza costurilor ridicate, experții sfătuiesc să nu demarați singuri, ci mai degrabă să înființați un tip de proces colectiv cu alte părți afectate.

Circa 180 de persoane afectate de violență familială și sexuală s-au adresat, în doar 6 luni, la Centrul de Justiție Familială al Poliției

Timp de 6 luni, Centrul de Justiție Familială al Poliției a oferit asistență pentru circa 180 de persoane vulnerabile, afectate de violența familială și sexuală, anunță Ministerul Afacerilor Interne citat de zdg.md.

La evenimentul de raportare a rezultatelor obținute la 6 luni de la lansarea Centrului de Justiție Familială, Ministrul Afacerilor Interne, Adrian Efros, a menționat că: „Peste 180 de persoane au primit deja asistență integrată în cadrul Centrului. Într-un singur edificiu, poliția împreună cu asistenții sociali, cu psihologi, cu medicii legiști sunt toți la datorie 24 din 24 de ore și sunt gata să acorde acel suport necesar victimelor. Ministerul Afacerilor Interne a reluat campania de sensibilizare în fața acestui flagel și de încurajare ca toate victimele să se adrese Centrului de Justiție Familială al Poliției.”

Din cele 149 de cazuri gestionate, 142 au fost cu referire la victime de gen feminin și 7 de gen masculin.

Au fost implicate forme de violență în familie de diferite tipuri: fizică (11); fizică și psihologică (97); fizică psihologică și economică (7); fizică psihologică, economică și sexuală (anterior) (2); psihologică (22); sexuală (8); și digitală (2). 

CJF  a găzuit în situații de criză 27 victime, oferindu-le asistența de urgență necesară.

Feerie la Casa Albă! Cum arată decorațiunile de Crăciun alese de Melania Trump
Articolul anterior
Bloggerița Miroslava Duma, diagnosticată cu o boală rară: ,,Mi s-a spus că mai am doar 7 luni de trăit”
Articolul următor