Pisica lui Karl Lagerfeld ,,lansează” o linie de haine, în memoria creatorului de modă

Karl Lagerfeld a decedat, decedat luna trecută, la vârsta de 85 de ani. Acesta și-a iubit nespus de mult pisica, care între timp a devenit și ea o mare vedetă. Choupette are deja 3 milioane de dolari în conturi, adunaţi din campaniile publicitare.

separator

Felina rămâne în lumina reflectoarelor și ,,lansează” o colecție de haine și accesorii, în memoria creatorului de modă. Linia de îmbrăcăminte se numește RIP Daddy și include pe lângă tricouri și hanorace, căni, notebook-uri și huse de iPhone. Toate piesele vestimentare vor fi imprimate cu mesajul „Rip Daddy”, iar câteva tricouri vor fi imprimate cu un desen special – Choupette purtând văl, iar la ochi cu ochelarii de soare a lui Karl Lagerfeld, scrie tabu.ro.

Imaginea a fost realizat de ilustratoarea Monica Smiley, cea care a creat și logo-ul Choupette’s Diary. Un astfel de tricou va costa 43 de euro, iar banii obținuți din vânzare vor fi donați asociației Helen Woodward Animal Center, care se ocupă cu protecția și îngrijirea animalelor abandonate sau care au fost victime ale violenței.

„În această perioadă de doliu, Choupette’s Diary speră ca toți prietenii, familia, fanii și colegii lui Daddy își vor arăta sprijinul pentru colecția #RIPDaddy”, scrie pe blogul lui Choupette. „Această linie de haine și accesorii este importantă pentru Choupette’s Diary, deoarece este o oportunitate pentru brand să ajute animalele mai puțin norocoase decât Choupette”, spune Ashley Tschudin, fondatorul și editorul blogului, potrivit revistei People.

alte Articole interesante