Nu mânca aceste alimente după sport. Ele te îngrașă!

Ai ales ce tip de sport îți aduce plăcere și deja mergi la sală, doar că nu prea vezi rezultatele? Unul dintre motive ar putea fi alimentație irațională. Pentru a slăbi, trebuie să combini activitatea fizică cu un meniu sănătos. Iată ce nu trebuie să-ți pui în farfurie după ce ai făcut sport:

separator

1. Biscuiții și covrigeii sărați

Deși după un antrenament intens simți nevoia de a mânca sărat, mai ales pentru că ai eliminat multe săruri prin transpirație, încearcă să reziști tentației și înlocuiește gustările sărate cu câteva fructe uscate sau banane, recunoscute pentru conținutul bogat de potasiu.

2. Alimente bogate în zahăr și sucuri carbogazoase

Mai precis: stafide, iaurturi cu fructe, ciocolată, unt de arahide, prăjituri. Nu există greșeală mai mare decât a te „delecta” cu aceste mâncăruri după. La urma urmei, la sală încercăm să scăpăm de dezastrele produse de ele, de ce am repeta istoria?

3. Gustări bogate în grăsimi

Cartofi prăjiți, pizza, chipsuri, prăjeli, hamburgeri, hot dog. Scopul nostru este să reducem cantitatea de grăsime din corp mergând la sală, nu să o creștem. Așadar, fără astfel de gustări, care ne vor ridica nivelul colesterolului și care cresc riscul de a dezvolta boli de inimă.

4. Batoanele

Sunt tot mai prezente și mai lăudate ca și surse de energie, însă batoanele proteice nu sunt o opțiune. Acestea au fost create pentru a-ți asigura energia dinainte de antrenament, nu pentru a acoperi cerințele de după ale corpului.

Citește continuarea pe doc.ro!

alte Articole interesante