Postul de televiziune „Canal 2” returnează Televiziunii Române frecvența națională pe care emite

Compania „Telestar Media”, proprietara posturilor de televiziune „Canal 2” și „Canal 3”, anunță, printr-un comunicat de presă, că renunță la frecvența națională pe care emite ,,Canal 2”, în favoarea Societății Române de televiziune, TVR, care a deținut anterior această frecvență.

separator

Compania „Telestar Media”, despre care se vehiculează că ar aparține deputatului Vlad Plahotniuc, invocă ,,presiuni” din partea mai multor instituții de stat.

Prin urmare, în loc de ,,Canal 2” telespectatorii ar putea recepționa ,,TVR Moldova”.

„Din informațiile de care dispunem, se va încerca inclusiv preluarea abuzivă a frecvenței naționale de la „Canal 2” în favoarea unui alt post de televiziune, care promovează interese străine republicii noastre”, se arată în comunicat. (…) Îndemnăm Guvernul și instituțiile responsabile din domeniul audiovizualului ca această frecvență să fie returnată Societății Române de Televiziune, deținătorul anterior al acesteia, pentru difuzarea în R. Moldova a TVR Moldova”, cităm din comunicat.

TVR a rămas fără această frecvență națională în R. Moldova în anul 20o7, printr-o decizie a Consiliului Coordonator al Audiovizualului, condus atunci de actualul membru al aceleiași structuri, Corneliu Mihalache, după ce guvernarea comunistă a invocat anumite datorii ale Societății Române de Televiziune. Frecvența fusese acordată atunci postului de televiziune „2 Plus”. Revenirea TVR în R. Moldova s-a produs abia pe 1 decembrie 2013.

sursa: www.ziarulnational.md

alte Articole interesante