4 exerciții pe care ginecologii le recomandă tuturor femeilor. Vezi ce beneficii au!

Poate nu știai, dar există un șir de exerciții recomandate de ginecologi, cu ajutorul cărora pot fi antrenați mușchii și fasciile din interiorul bazinului, și care stimulează circulația sangvină în această zonă. Practicând aceste exerciții, vei îmbunătăți modul de viață și buna dispoziție și chiar îți vei revigora viața intimă.

separator

Fiecare exercițiu trebuie să dureze cel puțin 30 de secunde. De asemenea, acordați o atenție sporită respirației: atunci când efectuați mișcarea faceți inspirație, atunci când vă relaxați – expirați.  Așadar, iată cum se execută fiecare exercițiu:

1. Atingerea degetelor de la picioare

Ridicați mâinile în sus și trageți burta pe cât este posibil. Mâinile și umerii trebuie ținute în poziție cât se poate de ridicată, după care înclinați trunchiul în jos și încercați să atingeți degetele de la picioare.

Acest exercițiu întinde mușchii coapselor și îi relaxează pe cei lombari. Faceți câteva mișcări circulare cu mâinile, după care reveniți în poziția inițială.

2. Rabatarea genunchilor

Culcați-vă pe spate, întindeți mâinile spre lateral și îndoiți picioarele în genunchi. Închideți ochii, încercând să vă relaxați, apoi rabatați genunchii în partea dreaptă, după care aduceți-i iarăși în poziție verticală și rabatați-i în partea stângă. Acest exercițiu relaxează mușchii lombari și are efect anti-stres.

3. Fluture

Culcați-vă pe spate și îndoiți picioarele în genunchi. Țineți tălpile împreunate și depărtați genunchii spre lateral. Cu cât mai aproape de sol vor ajunge genunchii, cu atât mai puternic va fi efectul. Mâinile le puteți ține întinse spre lateral sau sub cap ca să vă fie mai comod.

4. Șpagat longitudinal

Culcați-vă pe spate, întindeți mâinile spre lateral și ridicați picioarele vertical în sus. Îndepărtați treptat picioarele, asigurându-vă că nu pendulați dintr-o parte în alte. Dacă vă vine greu, faceți exercițiul de-a lungul unui perete.

După cum vedeți, este vorba de un set de exerciții foarte simple, pentru care nu aveți nevoie de utilaje speciale sau pregătire profesionistă. Puteți practică aceste exerciții fără a ieși din casă.

Nu vă îngrijorați dacă la început vă vine greu să întindeți mușchii, cu timpul această problemă va dispărea. Și cel mai important: dacă simțiți că aveți o problemă ginecologică, neapărat consultați medicul dvs.!

Conținutul articolului este doar informativ și nu poate fi un substitut pentru sfatul medicului. Pentru un diagnostic corect, vă recomandăm să consultați un medic specialist.

sursa

alte Articole interesante