Sarcina implică mișcare…


Aliona Trifan,
Instructor Bio-Shape

Prezența unei sarcina ne face să fim mult mai atente la tot ceea ce facem, deoarece de noi depinde în mare parte evoluția sarcinii și dezvoltarea normală a fătului. Responsabilitatea asumată implică renunțarea la unele obiceiuri nerecomandate în această perioadă și însușirea altora. Dacă până în momentul conceperii unui copil nu ai practicat un mod de viață sănătos, acum ai obligația să începi. Iar primul lucru indicat este o alimentație diversificată, apoi mișcare echilibrată (plimbări în aer liber și exerciții pentru gravide).

Instructorul Unica Sport, Aliona Trifan, te ajută să-ți fortifici și tonifici mușchii, astfel încât să obții sănătate.

Gabriela Ciubară, graviduța cu burtica de 33 săptămâni, îți va demonstra seria celor 5 exerciții care pot fi practicate la domiciliu.

Exercițiul care antrenează mușchii coapsei interne.

  1. Începe exercițiul în poziția ortostatică, picioarele fiind depărtate la nivelul umerilor, iar brațele unite deasupra capului.
  2. Continuă exercițiul prin semigenoflexiune cu genunchii în lateral, extinzând muşchii coapsei interne şi coboară brațele sub burtică. Apoi revino la poziția inițială cu brațele unite deasupra capului.

Repetă mișcare de 10 ori în tempou lent, după care ia o pauză. Ai grijă să inspiri la relaxare și să expiri când efectuezi genoflexiunea.

alte Articole interesante