Logo

Prima revistă online dedicată femeilor din Moldova

Facebook YouTube Odnoklassniki Google+ Twitter RSS

5 Exerciţii pentru picioare ideale

5 Exerciţii pentru picioare ideale
Natalia Crigănuţă,
instructor Unica Sport

Dacă ai picioare lungi atunci deja eşti o norocoasă, dar pentru a le menţine la fel de atrăgătoare, trebuie să te şi antrenezi.

În această lună Natalia Crigănuţă – instructor Unica Sport, îţi arată exerciţii care îţi vot tonifia muşchii coapselor şi a feselor, astfel vei avea picioare de invidiat.

Coapse subţiri

  1. Începe exerciţiul în poziţia ortostatică, cu picioarele depărtate la nivelul umerilor, iar braţele fixează-le la talie.
  2. În continuare flexează un picior în faţă spre trunchi, formând între gambă şi coapsă unghi  de 90 de grade, apoi extinde piciorul în lateral ridicându-l uşor în sus, simţind muşchii coapsei laterale. Repetă mişcarea de 20 de ori cu un picior după care schimbă-l cu celălalt şi reîncepe mişcarea.

Exerciţiul antrenează coapsa anterioară, laterală şi muşchii fesieri.

5 Exerciţii pentru picioare ideale

Spune părerea ta:

© 2015 Unica.md. Toate drepturile rezervate.