Slăbești mai mult în timpul menstruației!

Până acum, sportul în timpul menstruației se considera a fi interzis. Greșit, spun specialiștii în domeniu. Exercițiile fizice în zilele critice nu doar îți scad durerile, dar sunt și mai eficiente pentru siluetă.

separator

În timpul menstruației, fonul hormonal este zdruncinat, de unde apar acele schimbări emoţionale. Serotonina – hormonul fericirii, este produs în cantităţi foarte mici, de aceea sportul moderat este indicat pentru echilibrarea fonului emoţional şi hormonal. De asemenea, datorită oxigenării ţesuturilor şi activarea circulaţiei sanguine, vei diminua considerabil durerile din această perioadă.

Pe lângă acest beneficiu,  în timpul zilelor critice slăbeşti mai uşor deoarece în perioada catabolică metabolismul este mai activ. Astfel, poți da jos mai multe grame de țesut adipos decât într-o zi obișnuită.

Totuși, nu trebuie să faci exerciții fizice prea solicitante. Evită exerciţiile pentru muşchii abdominali pentru că acestea pot provoca hemoragii puternice din cauza contracţiilor din timpul antrenamentului. Medicii nu recomandă să faci sport în timpul menstruației dacă duci un mod de viață sedentar și nu faci mișcare. Iar dacă ești obișnuită cu sportul, atunci vei avea doar de câștigat.

Așa că, dacă faci mișcare regulat, zilele critice nu trebuie să devină o excepție. Ia un absorbant cu protecție maximă și fugi la sport!

alte Articole interesante