12 exerciții pentru un posterior bombat și coapse fără celulită, în doar o săptămână!

Cunoscuta antrenoare de la Nike, Alex Silver Fagan, susține că este potrivit să faci genuflexiuni pentru a avea un posterior ferm și picioare fără celulită. Aceste exerciții pot fi practicate separat ori pot fi combinate cu alte exerciții fizice. Sunt simplu de efectuat, le poti face chiar și acasă și nu îți vor lua decât 15 minute pe zi. Spor la treabă și urmărește cu drag schimbările formidabile!

separator

1. Genuflexiune clasică

Începe cu familiarele genuflexiuni pe care le făceai în copilărie.

2. Genuflexiune cu îndepărtarea piciorului

Lucrează mușchii superiori ai feselor.

3. Genuflexiune „sumo”

Acestea întăresc mușchii spatelui și ai feselor.

4. Genuflexiune ,,sumo” cu ridicarea brațelor

5. Genuflexiune cu antrenarea mușchilor oblici ai abdomenului

Talia îți va mulțumi!

6. Sărituri din poziție șezândă

7. Genuflexiune în poziția „picioarele împreună”

Acesta este un exercițiu de încălzire care precede exercițiul „pistolul”.

8. Genuflexiune ,,pistol”

Un exercițiu deloc ușor de efectuat, cu o sarcină grea pe genunchi. Așa că execută-l cu atenție și nu coborî prea jos. Pentru început, îl poți face cu un sprijin.

9. Genuflexiune ,,reverență”

Acest exercițiu lucrează simultan mai multe grupuri musculare.

10. Genuflexiune cu un picior

Exercițiul antrează eficient gambele, șoldurile și fesele.

11. Genuflexiune cu un pas lateral

Exercițiul mai este numit ,,posteriorul fierbinte”, deoarece tonifiază bine mușchii feselor.

12. Genuflexiune cu săritură

Acest exercițiu relaxează mușchii după executarea exercițiului precedent. Elimină acidul lactic din fibrele musculare și adaugă elemente cardio.

Execută exercițiile zilnic, în diverse combinatii, timp de 15 minute.

sursa foto: www.adme.ru

alte Articole interesante