Acest exercițiu este mai eficient decât 1000 de abdomene

Abdomenul este partea corpului care le dă bătăi de cap nu doar femeilor, dar și bărbaților. Acesta este primul loc unde se depune, dar și locul din care grăsimea dispare cel mai greu. Și nu este întâmplător, că de multe ori cele mai multe exerciții tradiționale pentru abdomen nu dau rezultatele mult așteptate.

separator

Antrenorii de sport susțin, că cea mai bună metodă pentru a înlătura grăsimea de pe burtă, este să lucrezi întregul corp. Iar cel mai recomandat exercițiu  este „planka”, care iți pune în mișcare întreg corpul, în special zona centrală și spatele. Exercițiul îmbunătățește postura, stimulează metabolismul și mărește flexibilitatea.Cum se execută:

  1. Așeazăte pe podea și sprijinăte pe mâini și genunchi.
  2. Te strădui să menții gâtul drept și fașa orientată către podea.
  3. După care poziționezi mâinile în dreptul umerilor și genunchii în dreptul șoldurilor.
  4. Printr-o singură mișcare întinzi drept picioarele în spate. Așează bine vârful picioarelor, pentru un bun echilibru.
  5. Pentru o stabilitate mai mare, îndreaptă bine genunchii și ține degetele răsfirate.
  6. Încordează mușchii fesieri și abdomenul pentru a avea spatele drept. Nu coborî șoldurile.
  7. Ține brațele și picioarele drepte.
  8. Greutatea trebuie distribuită omogen pe toată suprafața corpului.
  9. Respiră adânc și menține poziția timp de 20-60 de secunde.
  10. Îți recomand să repeți de 3 ori pe zi pentru rezultate optime.

alte Articole interesante