Cele 3 obiceiuri care au ajutat-o să slăbească 45 de kg!

Lupta cu kilogramele în plus nu este deloc ușoară. E nevoie de mult efort, determinare, dar și sacrificii. Cu toate acestea, satisfacția de la capătul drumului este adevărata răsplată.

separator

Un astfel de caz este și cel al tinerei Rebecca Grafton, de 27 de ani, care a reușit să slăbească 45 de kg prin adoptarea unor obiceiuri sănătoase. Iată ce obiceiuri au ajutat-o să slăbească!

Rebecca mărturisea faptul că, după ce a terminat liceul, a început să acumuleze în greutate.

„Ajunsesem în punctul în care corpul meu se schimbase foarte mult – se vedea pe fața mea cât de mult mă îngrășasem, mai ales că nici nu mă mai recunoșteam în poze. Nu puteam să mă uit la fotografiile din vacanță și să îmi amintesc cât de mult m-am distrat, ci mă gândeam doar la faptul că eram foarte grasă”, spunea ea.

Tânăra a început să țină un jurnal. Procesul ei de slăbire a început de la 111 kilograme, iar în doi ani de zile a reușit să slăbească 45 de kilograme. Pentru acest lucru s-a bazat pe 3 obiceiuri:

1. Și-a calculat caloriile

A început să facă acest lucru cu ajutorul unui program lansat pe internet. Aceasta îi spunea exact de câte calorii are nevoie, așa că ea urma cu strictețe recomandările. Mai departe, aplicația îi sugera și proteinele, carbohidrații și grăsimile pe care ar trebui să le consume.

2. Și-a permis libertatea de a mânca ce îi place

La sfârșitul săptămânii, Rebecca își permite câteva mici gustări. A descoperit cât este de bine să fie constantă, să mănânce sănătos, dar și să țină cont de calorii. Cu toate acestea, uneori poate să se răsfețe cu câte o gustare. Acest lucru funcționează pentru ea ca o motivație.

La micul dejun consuma un ou fiert cu spanac și varză de Bruxelles, brânză cu un conținut scăzut de grăsime, iaurt grecesc simplu și unt de arahide. La prânz: carne de pui la grătar cu fasole verde și morcovi. Gustarea de după masă includea un covrig cu puține calorii acoperit cu smântână sau brânză cu un conținut scăzut de grăsimi. La cină: somon cu cartof dulce și sparanghel.

3. Exerciții fizice zilnice

„Obișnuiam să fac sport în fiecare zi timp de o oră”, spune Rebecca. Acest lucru includea exerciții de cardio sau alergat. Numărul din ce în ce mai mic de kilograme, pe care îl afișa cântarul reprezenta o provocare pentru ea. Vedea cum corpul ei începe să se transforme și a devenit încrezătoare în sine. Iar schimbarea a fost atât de vizibilă încât nici mama ei nu a mai recunoscut-o.

Din acel moment, tânăra a început să devină pasionată de gătitul mâncării gustoase, dar și sănătoase, iar acum îi motivează și pe alții să adopte un stil sănătos de viață.

sursa: www.divahair.ro

alte Articole interesante