3 mișcări simple pentru un abdomen plat!

prima imagineExercițiile pentru abdomen pot fi făcute oriunde și oricând. Dacă nu ai reușit să mergi la sală și îți este teamă că abdomenul tău nu va mai fi atât de plat, îți propun 3 trucuri simple pentru tonifierea acestuia.

separator

Antrenează-ți muşchii abdomenului atunci când mergi la birou!

la birouAtunci când ești în mașină sau autobuz, inspiră şi contractează-ţi muşchii abdominali. Când muşchii sunt contractaţi, nu-ţi ţine respiraţia şi expiră uşor. Menţine această poziţie cel puţin 3-4 secunde, apoi repetă mişcarea. Ideal ar fi să-ţi impui un timp de repetare al exerciţiilor.

abdomen_platExerciţii pentru un abdomen plat pe scaunul de la birou!

Da, se poate! Stai cu spatele drept, lipit de spătarul scaunului, ai grijă ca genunchii să formeze un unghi de 90 de grade și ridică uşor ambele picioare la 15-20 de centimetri de la podea. Încordează-ţi abdomenul şi ţine picioarele aşa timp de 5 secunde. Repetă mişcarea de câteva ori.

cit stai la coadaTonifiază-ţi abdomenul cât timp stai la coadă!

Cât aştepţi la coadă, ridică uşor unul dintre picioare la 10-15 centimetri de la sol, contractându-ţi în acelaşi timp muşchii abdomenului şi menţine-te în echilibru pe celălalt picior aproximativ 15 secunde. Repetă mişcarea cu celălalt picior. Ai grijă să menții mereu spatele drept.

alte Articole interesante