Foto: Cum să arzi caloriile chiar şi la birou

Cum să arzi caloriile chiar şi la birou

Dacă aveți un stil sedentar de viață, trebuie să vă faceți măcar puțin timp pentru a face sport, fie că optați pentru jogging, fitness sau antrenamente cu greutăți. Însă, pe lângă mișcare, mai sunt câteva șiretlicuri care vă pot ajuta să dați jos caloriile.

separator

5698e2ebf259b058f4a1a811776ede18

Luaţi micul dejun – Un mic dejun bogat în grăsimi ajuză organismul să ardă mai multe glucide şi grăsimi pe parcursul zilei.


Beţi apă rece – Femeile care beau zilnic şase pahare de apă rece ard până la 100 de calorii pe zi, adică 3 kilograme într-un an.

Consumaţi proteine – Specialiştii recomandă 1 gram de proteine/ kilogram, ceea ce înseamnă că o persoană care are 70 de kilograme va avea nevoie de 70 de grame de proteine pe zi: o friptură de porc slabă, un ou fiert, un pahar cu lapte şi o felie de brânză slabă de vaci. Alte alimente bogate în proteine sunt nucile, alunele, migdalele, soia şi ciupercile.

met-4

Dormiţi cel puţin şapte ore pe noapte
– Un somn îndestulat protejează hormonii care controlează metabolismul.

Mâncaţi iute şi picant. Ardeii iuţi sau alimentele picante cresc rata arderilor cu 20%.

Beţi cafea sau ceai.
O ceaşcă de cafea stimulează sistemul nervos central şi creşte metabolismul cu 5-8%, ceea ce înseamnă arderea a 100-200 de calorii pe zi.

575915fa06f39c23b04db9cb3d05c029

Sursa

alte Articole interesante