Cum să faci abdomenele pentru a obține rezultate maxime!

Cine nu-și dorește un abdomen plat, pe care să-l poată etala  atunci când îmbracă topuri scurte sau tricouri mulate? Pentru a-l obține, trebuie să faci zilnic exerciții pentru această parte a corpului. Cele mai simple sunt abdomenele. Iată de ce sfaturi trebuie să ții cont, dacă nu vrei să ai dureri în zona gâtului sau a spatelui!

separator

Scapă de burtică în 4 pași simpli!

  1. Ţine bărbia în faţă şi gâtul drept!
  • ține bărbia în față și menține gâtul drept atunci când te ridici de la sol,
  • ține mâinile în spatele urechilor și nu al capului, mai exact, atinge-ți ușor urechile și menține coatele cât mai depărtate.

Astfel nu vei fi tentată să tragi de cap pentru a te ridica, lucru care este foarte greşit.

  1. Aşază-te în poziţia corectă

Întinde-te pe saltea, îndoaie genunchii şi depărtează picioarele până la o distanţă egală cu cea dintre umeri şi ţine tălpile lipite de sol de la începutul exerciţiilor până la final.

  1. Nu trebuie să-ţi atingi genunchii!

Un unghi de 45 de grade este cel mai potrivit, deoarece astfel abdomenul rămâne mereu încordat şi muşchii vor fi solicitaţi. Prin urmare, nu ridica trunchiul atât de mult încât să ajungi la genunchi!

  1. Execută abdomenele lent

Pentru începători este de preferat să facă abdomenele lent, astfel încât să te asiguri că fiecare mişcare este făcută corect. Astfel că trebuie să le execuţi lent şi să te concentrezi pe mişcarea corectă. Începe cu 10 abdomene efectuate corect pentru început, iar când constaţi că le faci cu uşurinţă poţi să adaugi un alt set.

  1. Mai puţine, dar efectuate corect

Nu te suprasolicita, mai ales dacă eşti la început de drum cu abdomenele! Este mult mai eficient să faci mai puține abdomene, executate corect, decât multe, dar incorect.

sursa

alte Articole interesante