Cum să nu te îngraşi de Paşte?!

Şi uite că iarăşi suntem în febra pregătirilor: cozonaci şi sarmale, plăcinte calde şi friptură de miel. Aceste bucate tradiţionale urmează să ne dea peste cap toate străduinţele de până acum. Poţi trece peste ispite şi reveni doar cu puţine kilograme în plus, dacă ții cont de următoarele sfaturi!

separator

Paştele este o sărbătoare importantă pentru creştini. De asemenea, este un motiv de reuniune a familiei, de la mic până la mare. Iar odată cu această reuniune, mesele bogate sunt inevitabile. Cu plăcinta de brânză proaspătă în faţă şi sarmalele de la gura sobei nu ţi se mai duce gândul la siluetă. Doreşti să guşti din toate aceste gustoșenii pentru ca apoi să revii iarăşi la „nesuferitele” legume şi fructe. Inevitabil vei mai adaugă câteva kilograme, dar să vedem ce poţi face pentru ca a nu depăşi  1-2 kg.

În primul rând, nu tărăgăna revenirea la sală! După aceste zile de sărbătoare te aşteaptă o vară cu nisip fierbinte şi costum de baie.


Continuă să bei apă plată nu mai puţin de 2 litri pe zi. Lichidele vor elimina toxinele provenite din alimentaţia dezordonată. Evită pe cât posibil consumul de alcool. Alcoolul îţi trezeşte apetitul şi în plus, încetineşte funcţiile metabolice, iar tu nu vei simţi când şi cum ai adăugat în greutate.

Mănâncă ordonat. Chiar dacă ai plecat de acasă, nu înseamnă că nu poţi mânca ordonat. În prima jumătate a zilei gustă din bucatele care necesită mai mult timp pentru digestie: carnea şi toate grupurile de proteină. Spre seară, alege salatele şi supele. Nu adăuga condimente în exces, acestea îţi pot trezi pofta de mâncare sau reţin lichidele în organism.


Nu uita de mişcare! Ştiu că în aceste zile îţi doreşti să mai leneveşti puţin. Atunci plimbările prin grădina bunicii sunt soluţia. Dacă ai voinţă şi suficientă tărie de caracter, atunci câteva exerciţii pentru abdomen sunt binevenite. Cu ajutorul acestora vei îmbunătăţi digestia şi vei menţine greutatea sub control.

loading...
alte Articole interesante