Cum să slăbești mai mult în timpul sportului!

Mergi la sală și îți dorești rezultate maxime într-un interval scurt de timp? Pe lângă un regim alimentar echilibrat și mișcare zilnică, trebuie să ții cont de sfaturile instructorilor!

separator

Trucul de dimineață care te slăbește. 5 minute e suficient!

Exerciții diferite în fiecare zi

Dacă faci aceleaşi exerciţii în fiecare zi corpul tău se va obişnui şi nu vei mai pierde din greutate. Pentru a evita lucru este indicat să: schimbi ordinea exerciţiilor şi să adaugi unele noi.

Antrenamentul pe intervale

Încearcă antrenamentul pe intervale şi vei avea rezultate mult mai bune. Poţi începe prin a combina intervale de 30 de secunde de activitate intensă, cu 30 de secunde de pauză. Astfel pulsul tău va creşte şi metabolismul se va intensifica, favorizând arderea grăsimilor.

Evită pauzele prea lungi

Scopul tău principal este să arzi cât mai multe calorii în timpul unui antrenament, aşa că pulsul trebuie să se menţină la un nivel destul de ridicat. Încearcă să eviţi pauzele foarte lungi, chiar dacă la început ţi se pare extrem de greu.

Antrenează-te şi în aer liber

Corpul tau va fi nevoit să se adapteze noului mediu şi implicit vei arde mai multe calorii. Un astfel de antrenament solicită grupe musculare importante, ceea ce va face din sesiunea de mişcare o adevărată provocare.

sursa

alte Articole interesante