Cum să slăbești rapid după Paște!

Dacă mesele încărcate și lipsa antrenamentelor și-au pus amprenta pe talia, coapsele și fesele tale, trebuie să scapi rapid de kilogramele acumulate. Ține cont de următoarele sfaturi și vei observa imediat rezultatele!

separator

Bea multă apă

Setea este adesea confundată cu senzaţia de foame, motiv pentru care este recomandat ca atunci când simţi nevoia de a ronţăi ceva, să bei apă. Aceasta ajută la senzaţia de saţietate.

Stabileşte obiective realiste

Pierderea a 500 de grame sau a unui kilogram pe săptămână este ceva realizabil. Nutriționiștii recomandă oprirea la primele 4,5 kilograme date jos şi menţinerea siluetei pentru şase luni înainte de trecerea la un alt nivel.

Aşteaptă 10 minute

Unele studii arată că momentele de poftă durează, în medie, 10 minute. Astfel, înainte să dai curs dorinţei de a mânca o ciocolată sau o porție de cartofi prăjiţi, aşteaptă aproximativ 10 minute, timp în care ai putea să bifezi o activitate pe care o aveai de făcut.

Mănâncă mai des

Persoanele care şi-au menţinut departe kilogramele în plus pentru ani buni mănâncă, de obicei, de cinci ori pe zi. Mesele uşoare şi frecvente îţi temperează apetitul, cresc nivelul de energie şi buna dispoziţie şi chiar îmbunătăţesc metabolismul.

Mănâncă doar două treimi din porţie

Când iei masa în oraş, poţi să eviţi tentaţia de a lăsa farfuria goală dacă dai la o parte o treime din porţia servită. Această tehnică simplă poate însemna că renunţi la 500 de calorii pe zi.

Scrie bilete

Ca să îţi păstrezi determinarea în lupta cu kilogramele, lipeşte pe frigider bileţele cu mesaje pentru tine. O sugestie ar fi un semn “STOP” sau întrebări ca „Vrei această mâncare suficient de mult încât să o porţi pe tine?” sau „Caloriile chiar merită consecinţele?”

sursa

alte Articole interesante