De ce nu slăbești în zona abdomenului?

Spre deosebire de alte zone ale corpului, depunerea de grăsime abdominală este favorizată de numeroşi factori şi nu poţi scăpa de ea doar dacă faci abdomene.

separator

Iată care sunt principalele trei motive pentru care îţi este greu să obţii un abdomen plat:

1. Nu te odihneşti suficient

Să dormi şapte ore în fiecare noapte este unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poţi face pentru corpul tău. Atunci când ești obosită, corpul tău produce mai multă grelină (hormonul responsabil de apariţia senzaţiei de foame) şi, astfel, îţi crește apetitul pentru dulciuri şi alte alimente bogate în calorii şi grăsimi.


Totodată, somnul insuficient stimulează producţia de cortizol, creşte sensibilitatea la insulină şi favorizează depunerea de grăsime în zona abdomenului.

2. Mănânci prea multe alimente procesate

Cheia pentru a scăpa de grăsimea de pe abdomen este o alimentaţie sănătoasă. Nu ai nevoie de o dietă restrictivă, ci de câteva reguli simple. Cea mai mare schimbare pe care o poţi face în alimentaţie ca să scapi de grăsimea de pe abdomen este să renunţi la alimentele procesate precum chipsurile, biscuiţii, băuturile carbogazoase, margarina, mezelurile.

Schimbarea obiceiurilor alimentare nu se poate produce peste noapte, însă îţi poţi propune ca în fiecare săptămână să elimini câte un aliment procesat sau să diminuezi cantitatea pe care o consumi.

3. Nu te antrenezi corect

Contrar aşteptărilor, 1000 de abdomene pe zi nu te ajută să obţii un abdomen plat. Chiar dacă îţi vei întări musculatura abdominală, aceasta va rămâne acoperită de grăsime şi nu vei obţine aspectul pe care ţi-l doreşti. Slăbirea localizată este un mit.

Mai mult, la început poți observa chiar o îngroşare a taliei datorită faptului că muşchiul abdominal creşte, dar nu se diminuează stratul de grăsime de deasupra.

Un studiu publicat în Journal of Medicine and Science in Sports and Exercise a demonstrat că persoanele care au urmat un program de antrenamente cu intensitate ridicată au pierdut mai multă grăsime din zona abdomenului. Pe lângă abdomene, include în antrenamentul tău şi exerciţii complexe, precum genuflexiunile, care activează mai multe grupe musculare şi te ajută să arzi mai multe calorii.

Exerciţiile pentru abdomen sunt benefice şi te ajută să obţii şi o postură mai bună, dar pentru efecte maxime combină-le cu antrenamente scurte și intense şi un stil de viaţă sănătos.

Sursa: www.csid.ro

alte Articole interesante