Exerciții pentru a-ți subția picioarele în doar câteva zile

Dacă îți dorești să îți sculptezi picioarele într-un timp foarte scurt, încearcă să depui puțin efort fizic în fiecare zi și rezultatul va fi pe măsura așteptărilor. Vezi, mai jos, ce exerciții trebuie să faci pentru a-ți tonifia zona coapselor interioare.

separator
maxresdefault
1. Fandări laterale cu greutăți
Fandările sunt fantastice pentru tonifiere și întărire, așa că ia o ganteră și apucă-te de treabă. Stai cu picioarele apropiate și ține o ganteră cu ambele mâini, întinse în jos. Fă un pas mare spre stânga cu piciorul stâng, ținându-ți corpul îndreptat spre față. Îndoaie genunchiul stâng și lasă-te puțin pe spate până ajungi în poziția de fandare laterală. Coapsele tale ar trebui să fie paralele cu podeaua. Revino la poziția inițială, fă la fel pentru partea dreaptă, apoi repetă.


2. Picioare de broască
Acest exercițiu e grozav deoarece nu ai nevoie de niciun echipament și este rapid și ușor. Stai pe spate, cu picioarele drepte în aer, călcâiele apropiate și degetele în exterior. Îndoaie-ți genunchii în lateral și trage-i mai aproape de corp. Menține poziția timp de o secundă, apoi îndreaptă-ți picioarele și repetă.


3. Ridicări ale picioarelor cu ajutorul mingii
Acest exercițiu este eficient deoarece întărește mușchii slăbiți ai coapselor. Ține o minge mică între glezne și stai pe o parte. Sprijină-ți capul cu un brat și îndoaie-l și pe celălalt, ținându-l pe podea pentru a avea echilibru. Încordează-ți coapsele interioare pentru a ține bine mingea și apoi îndreaptă-ți picioarele. Încă ținând mingea, ridică-ți picioarele la aproximativ 15 cm de pământ. Repetă de 10 ori, apoi mută-te pe cealaltă parte.

4. Genuflexiuni de sumo folosind greutăți
Adoptă poziția de sumo, cu picioarele depărtate (dar nu prea depărtate, pentru că nu vrei să îți lucrezi fundul, ci coapsele). Cu picioarele întoarse la un unghi de 45 de grade față de corp, ține o ganteră în fața ta și stai cu spatele drept. Îndoaie-ți genunchii și împinge-ți șoldurile în spate, coborându-ți corpul cât de mult poți, ținându-ți spatele drept. Revino la poziția inițială, apoi repetă.

5. Sărituri de sumo
Acestea sunt bune și pentru coapsele tale, dar și pentru inimă. Stai cu picioarele puțin mai depărtate de nivelul șoldurilor, cu degetele spre exterior. Îndoaie-ți genunchii și coboară-ți corpul ca la genuflexiunile sumo. Sari, întinzându-ți picioarele în aer și aterizând la loc cu picioarele depărtate, apoi repetă.

6. Fandări laterale
Acest exercițiu îți întărește coapsele interioare, fiind însă un exercițiu excelent pentru întregul corp, deoarece arde multe calorii. Stând în picioare, pășește în lateral cu piciorul drept, cu degetele în afară. Fandează spre partea dreaptă, împingându-ți fundul spre spate și sprijinindu-te pe călcâie de parcă ai face o genuflexiune sau de parcă te-ai așeza. Revino la poziția inițială, apoi repetă pentru cealaltă parte.
Sursa

loading...
alte Articole interesante