Plan de exerciții pentru o săptămână!

Nu te simți bine în pielea ta și îți este rușine să te dezbraci în prezența cuiva? Înseamnă că trebuie să te apuci urgent de sport. Urmează acest plan și vei vedea rezultatele peste o săptămână!

separator
Videoclip-cu-exerciţii-pentru-un-fund-perfect-600x350

Ziua 1: Fă exerciții fizice pe tocuri!

Deși poate suna ciudat, renunță la pantofii sport și pune-ți stiletto atunci când faci exerciții fizice ușoare. În Statele Unite există cursuri speciale unde exercițiile fizice mai ușoare se fac purtând pantofi cu toc, tocmai pentru că te vor obliga să-ți menții echilibrul – iar asta lucrează mai multe grupe de mușchi. Poartă o pereche de pantofi mai vechi ca să nu ți-i strici pe cei preferați!

Ziua 2: Tonifiază-ți posteriorul!

15 minute pe zi în care faci fandări și alte tipuri de exerciții o să schimbe cu adevărat lucrurile. Un exercițiu simplu este să stai întinsă pe spate, cu mâinile pe lângă corp și picioarele ușor depărtate, îndoite. Fă ridicări de abdomen.Acest exercițiu îți tonifiază posteriorul. La subrubrica Exerciții la domiciliu găsești și alte exerciții pentru fund. Nu trebuie să te epuizezi, important este să nu renunți!

Ziua 3: Pentru un corp mai frumos, ai grijă de abdomen!

E important să ai un abdomen tonifiat. Găsești tot felul de exerciții care să te ajute în acest sens.Unul dintre ele este să stai în picioare, cu mâinile pe șolduri. În timp ce te apleci spre spate, ridică în față un picior și menține-ți echilibrul cât poți de mult. Apoi schimbă piciorul și fă același lucru.

Citește continuarea pe www.andreearaicu.ro

alte Articole interesante