Program săptămânal de exerciţii pentru acasă care te vor ajuta să arăţi de milioane

Acest mini-plan pentru bărbați și femei vă poate ajuta să pierdeţi în greutate și să câștigaţi masă musculară. Unul dintre avantaje este că se poate face de acasă, nu aveți nevoie să mergeţi la sala de sport și nici să folosiţi echipamente speciale.

separator

plank

FOTO:Exerciţiul – plank

Pentru început, asigurați-vă că beți multă apă și că găsiţi timp pentru a face exerciţiile zi de zi.

Pentru a pierde în greutate, ar trebui să faceti exerciţii timp de 45-60 de minute în fiecare zi. Dacă sunteți un începător, primele antrenamente vor dura aproximativ 50 de minute, apoi veţi creşte timpul treptat până la 200 de minute. Odată cu acest plan de antrenament urmaţi şi o dietă sănătoasă.

Acesta este planul de 10 săptămâni ce trebuie să-l urmați de luni până vineri:

Luni:

Douăzeci de genuflexiuni; douăzeci și cinci sezut la perete; cincisprezece secunde plank (scândurica sau planşa); cinci flotari; treizeci și cinci de sărituri; douăzeci și cinci de abdomene; cincisprezece fandari; zece abdomene scurte.

abdomene

Foto: blog.vitaclub.ro / Exerciuţiu – abdomene

Marţi:

Zece genuflexiuni; douăzeci de abdomene; zece sărituri; zece flotări; douăzeci și cinci de fandări; treizeci și cinci de abdomene scurt; patruzeci și cinci secunde sezut la perete; treizeci de secunde plank.

Flotari-cu-priza-apropiata

Foto: blog.vitaclub.ro / Exerciuţiu – Flotări

Miercuri:

Cincisprezece genuflexiuni; treizeci de abdomene scurte; treizeci de abdomene; treizeci și cinci şezut la perete; cincizeci de sărituri; douăzeci și cinci de fandări; patruzeci și două de secunde plank și zece flotări.

fandari1

Foto: blog.vitaclub.ro / Exerciuţiu – Fandări

Joi:

Treizeci și cinci de genuflexiuni; douăzeci de abdomene; cincisprezece fandaăi; treizeci de secunde plank; cincizeci de abdomene scurte; șaizeci de secunde sezut la perete; douăzeci și cinci de sărituri; douăzeci de flotări.

Vineri:

Douăzeci și cinci de genuflexiuni; patruzeci de abdomene scurte; șaizeci și două de secunde plank; treizeci de flotări; treizeci de abdomene; șaizeci fandări; cincizeci și cinci de sărituri; 45 secunde şezut la perete;

În timpul weekendului este indicat să vă odihniţi.

Mult succes.

loading...
alte Articole interesante