Săritul corzii nu e o joacă pentru copii! Te ajută să arzi mai mult decât 30 de minute la sală

Daca vrei să-şi tonifiezi corpul şi să-ţi îmbunătăţeşti aspectul fizic arzând calorii, nu e nevoie să transpiri ore în şir la sala de sport sau să cheltuieşti o avere pe echipamente de fitness pentru sala de acasă. Singurul lucru de care vei avea nevoie este o banală coardă de sărit. E un exerciţiu simplu care arde mai multe calorii decât 30 de minute la sală.

separator

coarda

Beneficii

O modalitate excelentă de a arde calorii. Există studii care sugerează faptul că 10 minute de sărituri cu coarda sunt la fel de eficiente ca 30 de minute de jogging. Şi chiar mai mult decât atât. Cu coarda arzi aproximativ 330 de calorii, în timp ce la jogging arzi 270 de calorii.

Nu necesită mult spaţiu sau timp. Săritul corzii nu cere mult spaţiu. Poţi sări oriunde şi oricand, iar vreme rea nu mai este o scuză!

Antrenează mai multe grupe de muschi odată. Săritul corzii tonifiază muschii braţelor, ai picioarelor, ai spatelui, ai abdomenului şi ai posteriorului.

E un exerciţiu extrem de simplu. Odată deprinsă, tehnica este foarte simplu de pus în aplicare şi nu contează ce vârstă ai, cât de slab sau gras eşti, ori cât de în formă eşti.

Poate fi o activitate de grup. Ia-ţi câteva prietene şi ieşiţi dimineaţa în parc să săriţi coarda. Veţi descoperi că este o activitate distractivă şi placută.

coarda 1

Ce trebuie să ştii înainte de a începe

Alege-ţi coarda potrivită. Este de preferat e să o cumperi dintr-un magazin de articole sportive, acolo de unde poţi obţine şi sfaturi cu privire la alegerea acesteia: e importanta lungimea ei, dar şi materialele din care este confecţionată.

Poarta pantofi uşori. Poţi sări coarda şi desculţ, însă e de preferat să faci asta abia când deţii bine tehnica săritului.

Priveşte înainte. Ţine capul drept şi nu te uita în jos.

Trunchiul trebuie menţinut drept şi genunchii uşor îndoiţi.

Menţine coatele aproape de corp, iar mânerele prinde-le cu degetele, nu cu palmele.

Foloseşte-te de încheieturi pentru a roti coarda, nu de braţe.

Călcâiul nu trebuie să atingă solul atunci când sari. Foloseste-te de podul tălpii şi de degete pentru a te propulsa. Nu trebuie să sari foarte mult. E suficient să te salti 3-4 centimetri de la sol.

Sursa: sanatate.acasa.ro

loading...
alte Articole interesante