Fashion-show inedit! Tommy Hilfiger și-a prezintat noile colecții de toamnă la Tokyo

Este vorba de prima colecție colaborativă „TommyXLewis”, precum și colecțiile pentru femei „TOMMY ICONS” și HILFIGER COLLECTION care au fost prezentate în cadrul evenimentului, cu un twist inovativ și de amploare.

separator

Evenimentul a combinat moda cu elemente inovative asupra prezentărilor tradiționale. Evenimentul s-a bazat pe campania globală TOMMY HILFIGER toamnă 2018, o celebrare a credinței că liderii de opinie de azi vor fi idolii de mâine – persoane care inspiră pe ceilalți cu energia lor optimistă și cu forța extraordinară de a crea schimbări pozitive. Locația evenimentului reflectă focus-ul lui Tommy Hilfiger pe Asia Pacific, piața cu cel mai mare potențial de creștere și angajamentul său de a duce brandul în orașe noi și către audiențe din întreaga lume. TOKYO ICONS a avut loc în această luni, 8 octombrie  în aer liber, la piscina hotelului Tokyo Prince.O imensă proiecție holografică pe ecran de apă a prezentat colecțiile Toamnă 2018, purtate de o varietate de modele, printre care Nandy Nicodem, Anniek Verfaille, Simon Martyn, Simon Bornhall și Marga Esquivel. O instalație digitală unică a prezentat fotografiile oaspeților, făcute de renumitul fotograf de modă Leslie Kee, fiind încadrate în grafica de sezon sub conceptul The Icons of Tomorrow Are the Leaders of Today’, construind fundalul proiecției. De-a lungul serii, participanții au fost invitați să-și personalizeze geanta denim la centrul de personalizare cu laser TommyXYou. La eveniment au participat 400 de invitați, printre care presa, VIPs, influenceri din industrie și consumatorii japonezi. Colecţia celebrează cele mai iconice stiluri TOMMY HILFIGER, reinventând piesele clasice pentru prezent. În plus, a fost prezentată o selecție din HILFIGER COLLECTION womenswear, reprezentând vârful ofertei de produse Tommy Hilfiger. Outfit-urile au evidențiat și logo-ul emblematic Tommy Crest, un leu cu o sabie, înconjurat de lauri, logo care a fost lansat pentru prima oară in 1985. The Crest a fost reintrodus ca o semnatură modernă, extravagantă și supradimensionată, din broderie aurie.

alte Articole interesante