M-am îmbrăcat ca o idioată ca să testez bloggerii de la Săptămâna Modei!

O tânără, care n-are idee de fashion, a făcut un experiment inedit. Aceasta și-a cumpărat cele mai ieftine și kitchoase haine și a mers la Săptămâna Modei de la Londra. Vezi cum au reacționat fotografii și bloggerii de modă!

separator
4

“Înainte de Săptămâna Modei din Londra, mi-am propus o provocare: să cheltui nu mai mult de zece lire pe zi pe cele mai idioate ținute – câte una pentru fiecare zi – ca să văd dacă le pot atrage atenția oamenilor pasionați de modă. Bineînțeles, Săptămâna Modei e cea mai mare adunare a bloggerilor de fashion din Marea Britanie, deci oricum ai de trei ori mai mari șanse să fii fotografiat decât într-o zi normală.”

Niște tocuri de culoarea vaniliei și câteva șosete tâmpite de bărbați

“Am plecat la vânătoare de ținute vineri dimineața, împreună cu Henry, fotograful. Din păcate, nici hainele din cele mai ieftine magazine nu erau atât de ieftine pe cât credeam, dar am reușit să cheltui bugetul zilei pe o jachetă Liverpool falsă, niște tocuri de culoarea vaniliei și câteva șosete tâmpite de bărbați.

Dar după ce am ajuns pe strada cu magazine indiene cu produse contrafăcute, ni s-a schimbat norocul. Am găsit o grămadă de prostioare, brățări de plastic, bindi, toate la prețuri de nimic. Și când zic nimic, mă refer la jumătate de liră.

5

Arătam ca un monstruleț de pluș la o petrecere rave pentru boboci

“După ce am ales un material argintiu lucios și niște blană sintetică roz și mov, am cam rămas fără bani, așa că ne-am uitat prin tomberoane, poate găseam ceva gratis. Din fericire, oamenii își aruncă imediat ochelarii în culori neon fisurați sau ceasurile cu alarmă care nu mai prea funcționează, așa că le-am băgat în plasă.

Pe acoperișul lui Henry, cu vântul în blăniță, arătam mai rău decât arătasem vreodată în viața mea. Ca un monstruleț de pluș la o petrecere rave pentru boboci.

4 (1)

Am ajuns la locul faptei și atmosfera era exact cum îmi imaginasem: piarițe entuziasmate, turiști europeni care căscau gura și o grămadă de oameni bine îmbrăcați care se prefăceau că-și verifică telefoanele și ridicau privirea de câte ori se apropia cineva cu un aparat foto DSLR.

În timp ce mă plimbam de colo-colo, s-au apropiat de mine câțiva fotografi. „Ești bloggeriță?” m-au întrebat. „Da”, am mințit.

Unii m-au întrebat de unde mi-am luat hainele. Le-am spus că majoritatea hainelor erau Vivienne Westwood vintage, pentru că e singurul designer pe care-l știu și care mi-a venit în minte. Toți au dat din cap entuziaști, iar un tip a zis: „Da, îmi amintesc geanta asta. A fost tare la vremea ei.””

N-aș fi crezut niciodată că minunatul meu colier improvizat va primi atâta atenție.

“Toată lumea voia să știe de unde l-am cumpărat și majoritatea au fost impresionați când le-am spus că l-am confecționat singură.

„Ciudată mai e industria modei”, mi-am zis, în timp ce cineva îmi înmâna o „apă de frumusețe” care conținea colagen. Am luat o gură. Nu m-am simțit mai frumoasă, dar mi-a făcut spumă în gură.

Am fost încântată de rezultatele primei zile; oamenii mă luau în serios, deși purtam o șosetă de golf până la genunchi și aveam la gât un ceas deșteptător. Dar știam că pot mai mult de atât.”

2 5 (1)
6

Citește articolul integral pe www.vice.com

Pantone a anunțat culoarea anului 2024. Ce simbolizează ,,Peach Fuzz”

Culoarea anului 2024 de la Pantone este ,,Peach Fuzz”, o nuanţă de piersică blândă şi hrănitoare, care ne aminteşte să încetinim ritmul şi să avem grijă de noi înşine şi de ceilalţi.

Numele acestei culori romantice reflectă senzualitatea tactilă asociată cu această nuanţă: piersicile catifelate, penele moi de marabou, satinul şi mătăsurile netede de epocă, toate acestea ne vin în minte când ne gândim la combinaţia de roz şi portocaliu.

Pentru Leatrice Eiseman, directorul executiv al Pantone Color Institute, „Peach Fuzz” este o culoare potrivită pentru momentul pe care îl trăim, o reflectare a nevoilor şi dorinţelor umane de bază pe care mulţi le pot simţi în mijlocul unor vremuri dificile, scrie News.ro.

„Pe măsură ce intrăm în 2024, unele dintre lucrurile care au devenit deosebit de evidente pentru noi este conceptul de stil de viaţă care capătă un nou sens”, a declarat Leatrice Eiseman pentru Time. „Am trăit în această perioadă de agitaţie în multe aspecte ale vieţii noastre şi, ca urmare a acestui fapt, nevoia noastră de îngrijire, empatie şi compasiune continuă să devină tot mai puternică pe măsură ce ne imaginăm un viitor mai paşnic”.

Eiseman subliniază că nuanţa delicată cheamă privitorii la experienţa umană, punând accentul pe importanţa sănătăţii şi a bunăstării pentru minte, trup şi suflet. De la culorile calde ale unui răsărit sau apus de soare până la confortul unei pături pufoase, culoarea afirmă momentele de linişte interioară cu nevoia profundă de comunitate şi conexiune.

„Ni s-a reamintit că o parte vitală a unei vieţi bune şi a unei vieţi pline este să ai sănătatea, rezistenţa şi puterea de a te bucura de ea”, a declarat Eiseman. „Într-o lume care adesea pune accentul pe productivitate şi pe realizări externe, este important să recunoaştem nevoia de a ne promova sinele interior şi de a găsi momente de răgaz, creativitate şi conexiune umană”.

Pentru Laurie Pressman, vicepreşedinte al Pantone Color Institute, selecţia de culori din acest an este deosebit de semnificativă, având în vedere că este cea de-a 25-a aniversare a programului Pantone Color of the Year. Pentru Pressman, selecţia unei culori care este sinonimă cu conexiunea umană este simbolică nu numai pentru acest an, ci şi pentru obiectivul general al programului în sine.

Mancollini silk scarves

With a heart full of anticipation and excitement, I had the privilege of participating in a unique and ephemeral experience in the world of art and fashion. The Mancollini Silk Scarves Exhibition was an ephemeral event, open for only one day, but it was enough to unveil the rich and captivating history behind each Mancollini scarf.

Inside this magical exhibition, we witnessed a true feast for the eyes and soul. The original drawings and sketches that gave birth to the scarves were displayed in all their splendor, revealing the creative process and meticulous details that make each scarf a work of art in its own right.

Each scarf had a story to tell, and we had the chance to listen to these fascinating tales. The hidden messages in each design were revealed with passion and wisdom, adding depth and significance to each creation. It was an immersion into an artistic universe where fashion and art seamlessly intertwined in sublime harmony.

The evening was dedicated exclusively to silk scarves and their storytelling drawings. We had the joy of trying on these wearable works of art, and the masterclasses taught us creative ways to integrate them into our own personal style. We discovered the secrets of how these scarves can become a unique expression of our personality.

In a space dedicated to art, we witnessed a private presentation of the most luxurious accessories, each one a rare treasure in the world of fashion. Scarves sewn in a single copy shone like stars, and the sketches for the next 10 scarves in the 2024 collection provided an intriguing preview of the future.

What made this experience even more memorable was the live soundtrack. A woman’s voice and the guitar chords complemented the atmosphere perfectly, bringing the stories of each scarf to life in a unique way.

This evening was a journey into the world of Mancollini, where each scarf was a work of art, and every moment was a story. It was an ephemeral experience, but one that will remain vivid in my memory and once again confirmed that fashion can be an authentic and emotionally resonant form of art.

Motivul pentru care nasturii cămășii pentru bărbați sunt pe partea opusă decât nasturii de pe cămășile pentru femei

Nasturii de pe cămășile de bărbați sunt plasați pe partea dreaptă, iar nasturii de pe cămășile femeilor sunt plasați pe partea stângă a hainei. De unde vine această tradiție de plasare a nasturilor pe părți diferite ale cămășii?

Cămașa cu nasturi datează din anii 1200, făcând-o una dintre cele mai vechi piese de vestimentație din lume.

Cămașile inițiale erau purtate de bărbați și erau îmbrăcate direct peste pielea goală. În secolele următoare, femeile au început să poarte cămăși cu nasturi, dar acestea erau confecționate diferit.

În timp ce cămășile bărbaților erau confecționate fără fustă, adică cu tăietură dreaptă, cămășile femeilor aveau o fustă ușor evazată pentru a se potrivi lor. Acest lucru implica amplasarea nasturilor diferit la nivelul bustului și taliei.

Diferențele în astfel de confecții sunt încă existente astăzi în vestimentația bărbaților și a femeilor și acesta este motivul pentru care nasturii sunt poziționați diferit. 

De ce nasturii sunt poziționați diferit la cămășile bărbaților și femeilor

Există multe teorii care încearcă să explice de ce nasturii sunt poziționați în mod diferit.

Una dintre cele mai populare teorii este aceea că bărbații ar fi purtat arme în mână dreaptă și, prin urmare, cadea mai ușor să deschidă nasturii din partea dreaptă în timp ce își mențineau armele în poziție.

În același timp, femeile ar fi avut nevoie de ajutor pentru a se îmbrăca și, prin urmare, ar fi fost mai ușor pentru ele să își încheie nasturii de pe partea stângă.

O altă teorie interesantă este că nasturii poziționați diferit permiteau ca persoana care își îmbrăca hainele să se uite cu ușurință la interiorul hainei.

Această tradiție datează din perioada medievală, când cămășile erau purtate cu un lant de bijuterii peste partea stângă. Așa cum mulți bărbați au fost stângaci, purtatul unor astfel de bijuterii a făcut mai ușor să se deschidă nasturii. În timp, acest obicei a persistat și astăzi, cămășile femeilor și ale bărbaților posedă nasturi poziționați diferit.

O altă teorie, care explica poziționarea diferită a nasturilor, este aceea că nasturii de pe câmașile bărbaților se aflau pe partea dreaptă pentru a preveni lovirea piciorului în timpul călăriei, astfel încât haina să nu fie deschisă accidental în timpul parcursului.

Indiferent de motivul real, diferența poziționării nasturilor între cămășile bărbaților și a femeilor rămâne o trăsătură distinctivă în moda vestimentară. Este o tradiție veche, dar importanta pentru oameni și reflectă evoluția și transformarea modei.

sursa

Curtea de Apel decide soarta lui Sergiu Voloc!
Articolul anterior
Oleg Brega nu a trecut dress-code-ul la Consiliul Europei!
Articolul următor