Tatiana Ustică: Femeia de afaceri care, încă, mai visează la televiziune!

Dacă acum 7 ani nu avea să-i sune bine la ureche denumirea facultății ”Business și Administrarea Afacerilor” de la ASEM, poate s-ar fi aventurat să facă politică, că nu oricui i s-a oferit posibilitatea să alerge pe holurile parlamentului la vârsta de 12 ani. Dar poate devenea și o prezentatoare la una din televiziunile din Moldova, că tare îi mai pare curios cu ce se mănâncă această meserie. Dar, voia sorții, anume ea a fost recomandată italianului Giulio Mortara drept specialist care are toate caracteristicile unui promotor bun, și ar putea populariza cosmetica Bio și în Moldova.

12016629_10207640953764082_622031773_n

”Dacă nu aș fi știut ce înseamnă un produs natural și nu aș fi testat Antos pe copilul meu, nu m-aș fi ținut de capul lui Giulio, ca să-l conving că merită să aducă acest brand recunoscut pe piața Italiei de 40 de ani și pe noptiera moldovenilor. Ne-am intersectat cu reprezentanții Antos la o expoziție,  și prima ce mi se aruncase în ochi este că nu aranjaseră cremele în așa fel încât să fie puse în valoare. Deja știam multe despre aceste produse. Și eram sigură că voi avea convingerea și abilitățile să poziționez acest brand în fruntea topului și la noi în țară. Mi-a fost de ajuns jumătate de zi ca să batem palma. Cu atât mai mult că dnul Mortara alături de Lucia,  soția lui, fiind formulatori chimici de meserie, au rămas foarte indignați de ceea ce au văzut în vitrinele magazinelor din țară. E vorba de cosmetice cu foarte mulți conservanți, agresivi pentru tenul nostru. Iar produsele Bio nici pe departe nu-și revendică descrierile. De aceea cosmeticile Bio, marcă Antos, erau binevenite.”

antos-653x1024

Moldovencele, într-un timp record, au devenit fanele acestui produs. Iar sticluțele și cutiuțele, puțin atractive, la prima vedere, din cauza unui design minimalist, în care nu se investesc, intenționat, bani, au devenit preferatele lor, datorită conținutului și prețului care nu le rupe la buzunar.

”Cosmeticile Bio marcă ”Antos”,sunt ambalate cât se poate de simplu, în recipiente ecologice. Este o modalitate de a menține prețuri mici și calitatea înaltă. În schimb,  formula produselor, bazată pe ingrediente naturale,  te convinge să nu mai faci experimente cu alte linii de cosmetice și să rămâi fidelă produselor bio. Prima clientă care a intrat la noi, nu s-a mai despărțit de produsele noastre. Ăsta e un semn că mergem pe calea cea bună.”

12575861_910884772363771_611394052_n

Niciodată nu a regretat alegerea făcută. Este omul potrivit la locul potrivit. Chiar dacă se simțea foarte comod și atunci când promova prize și utilaj tehnic, la primul job ales. În general, Tatiana Ustica se consideră o norocoasă pentru că întotdeauna a muncit doar unde i-a plăcut. Dar, un vis rămâne, încă, nerealizat…TELEVIZIUNEA!

”Tot ce mi-a reușit în domeniul mass-media sunt câteva stagieri la Tv și radio. Dar, a fost demult. Am capacități oratorice, pe care mi le-am dezvoltat încă de mică, fiind acceptată  în Parlamentul Copiilor de la UNICEF. De la 12 ani am înțeles că aș putea să țin discursuri în fața unui public. Deocamdată sunt convingătoarea atunci când vorbesc despre cosmetice Bio la workshop-uri și lecții practice, atunci când le învăț pe femeile din Moldova să-și păstreze tinerețea și frumusețea înăscută.

11992404_10207640965804383_1257910753_n

alte Articole interesante