Sfaturi: Cum poți să-ți revii după o noapte nedormită

Majoritatea dintre noi au avut parte denopți în care să ne trezim de mai multe ori sau chiar să nu adormim. Din fericire, există metode prin care poți funcționa mai bine, după o astfel de noapte în care nu te-ai odihnit. Iată doar câteva dintre ele!

separator

1. Nu sta în pat
Dacă te-ai trezit, nu rămâne în pat în speranța că vei reuși să mai adormi. Deși ți se pare neplăcută ideea de a-ți începe ziua, este important să îți pui corpul în mișcare. Deschide draperiile, fereastra și pregătește-te pentru o nouă zi așa cum o faci în mod normal. Nu uita de micul dejun, deoarece este modul în care organismul tău va simți că este dimineață.

2. Nu bea cafea
Să bei o cană de cafea este o soluție temporară. Îți va oferi energie pe moment, însă nu și în restul zilei. În plus, dacă bei prea multă cofeină, poate deveni chiar un fel de sedativ. Gândește-te că deși pe moment pare să funcționeze perfect, mai târziu va avea efectul invers. În schimb, îți poți face un ceai, mai ales că doar acțiunea în sine te face să te miști, ceea ce este perfect.

3. Rezolvă-ți toate sarcinile cât mai devreme
Dacă ai avut o noapte în care nu te-ai odihnit, este bine să îți rezolvi tot ce aveai pe listă cât mai devreme, deoarece vei fi foarte obosită mai târziu. Încearcă, să faci tot ce este important dimineața, iar mai târziu să te ocupi de sarcinile care nu au nevoie de o atenție sporită.

4. Fă cât mai multă mișcare
Încearcă să nu stai doar la birou, ci să fii cât mai activă. Ia mai multe pauze și mergi mai mult. De exemplu, în pauza de masă poți alege un restaurant mai îndepărtat sau poți face o plimbare de 20 de minute. Dacă ai o zi liberă, încearcă să faci yoga sau orice alt sport care îți face plăcere.

5. Dormi
Dacă poți să adormi puțin în timpul zilei, este perfect. Atunci când îți este somn este bine să dormi, mai ales dacă ai condițiile necesare. Un somn de 10 minute îți va da un plus de energie și te vei simți mult mai bine. Dacă ești la locul de muncă, acest lucru poate fi destul de dificil, așa că poți încerca să meditezi. Închide ochii, deoarece astfel se va relaxa și creierul tău și, dacă lucrezi într-un mediu zgomotos, poți folosi diferite aplicații care au sunetele potrivite pentru relaxare.

Ai grijă de tine!

alte Articole interesante